کد خبر: 34826 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 27 آبان 1401 - 20:54
هزینه روزانه 4 میلیون و 500 هزار تومانی دختر علی دایی در انگلیس!+عکس

نوای جنوب:یک خبرنگار مستقل به صراحت اعلام کرد که دختر علی دایی در مدرسه شبانه روزی در انگلیس شهریه سالانه 40 هزار پوندی پرداخت می کند.

توای جنوب:هزینه روزانه 4 میلیون و 500 هزار تومانی دختر علی دایی در انگلیس!

یک خبرنگار مستقل به صراحت اعلام کرد که دختر علی دایی در مدرسه شبانه روزی در انگلیس شهریه سالانه 40 هزار پوندی پرداخت می کند.

به گزارش تحریریه، علی علیزاده خبرنگار مستقل و مدیرمسئول تلویزیون اینترنتی جدال به صراحت اعلام کرد که "دنیز دایی" دختر علی دایی در مدرسه شبانه روزی در انگلیس شهریه سالانه 40 هزار پوندی پرداخت می کند.

40 هزار پوند به معنای 1 میلیارد و 640 میلیون تومان است و نشان می دهد که برای هزینه تحصیل دختر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران روزانه 4 میلیون و 500 هزار تومان هزینه می شود که تفاوت چندانی با حداقل حقوق یک ماه کارگران ایرانی ندارد.

براساس تصمیم شورای عالی کار در سال 1401، حداقل دستمزد کارگران در سال جاری با افزایش ۵۷.۴ درصدی به شش میلیون و ۴۳۳ هزار تومان برای خانواده ۳.۳ نفری رسید.

هزینه ماهانه تحصیل دختر علی دایی در کالج شبانه روزی در انگلیس 135 میلیون تومان است که با حقوق 21 خانوار و یا 69 نفر برابری می کند.

بررسی محتوای سخنان دنیز دایی دختر علی دایی و جملات ساده و با دایره محدود واژگان وی نشان می دهد که این مدرسه انگلیسی تنها شهریه فراوانی دریافت می کند و کیفیت زیادی در آموزش دارا نیست و دانش آموزان آن کیفیت خاصی ندارند.

این مبلغ تنها هزینه شهریه کالج انگلیسی است و هزینه های روزمره دختر علی دایی را شامل نمی شود که اطلاعت مشخصی درباره آن توسط علی علیزاده منتشر نشده است. 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34826