نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آبان 1401 - 20:56

نوای جنوب: بنافی خطاب به اعضای کانون کارآفرینی افزود: انشالله با کنار هم آوردن مسئولان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مورد آینده کارآفرینی شهرستان تصمیم گیری نمائید و قطعا ابتکارات شما در کارگروه اشتغال به صورت الگویی نوین در جهت اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی  مطرح خواهد شد.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی فرماندار و رئیس هیئت امنای کانون کار آفرینی دشتستان  در نشست با اعضای کانون کار آفرینان شهرستان گفت : کانون‌های کارآفرینی با وجود نخبگان، دانشگاهیان، کارآفرینان و صنعتگران و فعالان موفق عرصه کشاورزی و خدمات و تعاونی می‌تواند در تمامی زمینه‌ها بعنوان اتاق فکر کارآفرینان و مبدا خلاقیت، پویایی و تفکرات نو جهت توسعه شهرستان باشد.

 بنافی خطاب به اعضای کانون کارآفرینی افزود: انشالله با کنار هم آوردن مسئولان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مورد آینده کارآفرینی شهرستان تصمیم گیری نمائید و قطعا ابتکارات شما در کارگروه اشتغال به صورت الگویی نوین در جهت اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی  مطرح خواهد شد.

ایشان در پایان تاکید کرد : با توجه به فضاهای جدید ایجاد شده در حوزه اقتصادی کشور لازم است تا در بحث کسب و کارهای نوین ورود یابند تا موفقیت های بیشتری حاصل گردد.

گفتنی است  در پایان این نشست احکام اعضای کانون کارآفرینان شهرستان توسط فرماندار دشتستان اعطا شد.
 

 




 









 

 

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار