نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 آبان 1401 - 17:28
عصر یکشنبه:

نوای جنوب: استاندار بوشهر با تأکید بر حمایت و حل مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی، گفت: تخصیص ۱۵ درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی استان بوشهر الزامی است.

نوای جنوب:احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر جایگاه این استان در عرصه تولید محصولات کشاورزی را مهم دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه تولید محصولات زراعی، باغی، صیفی و سبزی‌جات نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی دارد.

وی توجه به روند نوسازی و جایگزینی نخیلات کم بازده در اراضی باغات استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: جایگزینی نخیلات با ارزش و بازدهی بالای تولید مورد توجه ویژه قرار داده شود.

استاندار بوشهر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حمایت و حل مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد و در این زمینه تخصیص 15 درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی استان بوشهر الزامی است.

محمدی‌زاده تمدید اعتبار پروانه کسب و کار و تولید با حذف استعلام را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید راهکاری طراحی شود تا با مقررات‌زدایی برای بهبود فضای کسب‌ و کار فرایند مجدد اخذ استعلام در تمدید پروانه‌های این عرصه حذف شود و یا به حداقل برسد.

وی کوتاه شدن فرایند صدور پروانه کسب‌ و کار را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای کشاورزان در عرصه‌های مختلف سبزی، صیفی و زراعی بذر محصول است باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه تولید بذر در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر حمایت از بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز آنان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از بخش کشاورزی در اولویت قرار بگیرد.

محمدی‌زاده تمدید پروانه‌های کسب و کار و تولید و حذف فرایند استعلام را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار باید در اولویت قرار بگیرد.

































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار