نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1401 - 15:50
در نشست ساماندهی سواحل

نوای جنوب:اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر با اشاره به ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای شهروندان و گردشگران از مهمترین اهداف و فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل استان است.





نوای جنوب:اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر با اشاره به ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای شهروندان و گردشگران از مهمترین اهداف و فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل استان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا توسعه عمران با هدف ایجاد محیط توأم با آرامش و افزایش تعداد محل‌های دارای طرح سالم سازی دریا از جمله اهداف و فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌های موجود ساحلی با تکیه بر تجربیات مفید سایر استان‌های ساحلی کشور در ایجاد شناگاه‌های مجاز و ایمن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: یکی از آیتم‌های مهم برای رونق گردشگری در مناطق ساحلی و آبی استان، طرح خط راه آهن استان بوشهر به فارس و اتصال به خط ریلی کشور است و همچنین بکارگیری ناجیان غریق آموزش دیده، شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار پایگاه‌های اورژانس در سواحل استان از دیگر عوامل مهم به شمار می‌رود.

جلوگیری از ساخت‌وسازهای ساحلی

پورات با تاکید بر اینکه پس از آزادسازی سواحل در استان بوشهر با قدرت جلوی ساخت و سازهای نابجا ایستاده‌ایم، افزود: اعتقاد دارم هم اکنون رویکردی محیط زیستی در دولت سیزدهم جریان دارد و به ویژه دولت در استان بوشهر با تلاش‌های استاندار بوشهر و دستگاه قضائی استان به خوبی به وظایفش عملکرد کرده است و با این حال از آزادسازی سواحل می‌توان به عنوان دستاوردی بزرگ برای محیط زیست یاد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دقیقی برای اجرای امور فرهنگی در طرح سالم‌سازی دریا در استان باید اجرا شود، گفت: نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی که بسیار مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برگزاری جشنواره‌های بومی محلی در چهارفصل سال به عنوان طرح سالم‌سازی توسط ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر و با همکاری شهرداری‌ها برنامه‌ریزی و طراحی کرده‌ایم که اجرایی خواهند شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار