نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1401 - 12:17

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات این محصولات از استان بوشهر،سامانه پرتودهی در استان ایجاد خواهد شد.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات این محصولات از استان بوشهر،سامانه پرتودهی در استان ایجاد خواهد شد.اکبر پورات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های مهم و استراتژیک در تولید محصولات کشاورزی مختلف خارج از فصل در کشور است، اظهار داشت: این استان ظرفیت‌های مختلفی در تولید ماهی و میگو، صیفی جات و سبزیجات و همچنین میوه‌هایی نظیر خرما و مرکبات را دارا است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از طرفی همجواری استان بوشهر با کشورهای حاشیه خلیج فارس و وجود بنادر تجاری مختلف سبب شده تا صادرات محصولات شیلاتی، کشاورزی و مواد غذایی به کشورهای همجوار خلیج فارس رونق خاصی داشته باشد و این استان به عنوان یکی از ارز آوران صنعت کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت غذایی، ایمنی غذا، کاهش ضایعات و سموم کشاورزی در کنار بسته‌بندی‌های صحیح و اصولی در صنایع و فرآوری بخش کشاورزی از نیازهای اساسی توسعه و کمک به صادرات این محصولات است.

پورات گفت: در همین راستا با توجه به ظرفیت‌های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات این محصولات از استان بوشهر، با تلاش و پیگیری‌های استاندار محترم بوشهر و حمایت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی سامانه پرتودهی در استان بوشهر ایجاد خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار