نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1401 - 07:10

نوای جنوب:امروزه، عشق و ازدواج می توانند جدا از هم باشند و هرکسی می تواند روابط خود را به گونه ای بسازد که دوست دارد.

نوای جنوب:امروزه، عشق و ازدواج می توانند جدا از هم باشند و هرکسی می تواند روابط خود را به گونه ای بسازد که دوست دارد. گلدی هان و کرت راسل نمونه کاملی از این انتخاب هستند. این دو عاشق توانستند ۳۹ سال را با هم سپری کنند و هرگز خسته نشوند.

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت

این زوج در سال ۱۹۶۶ سر صحنه فیلم The One and Only, Genuine, Original Family Band با هم آشنا شدند، اما رابطه شان از آن زمان شروع نشد. گلدی هان با یادآوری گذشته می گوید: «من ۲۱ ساله بودم و او ۱۶ ساله.»

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت

دومین ملاقات آنها در سال ۱۹۸۳ و سر صحنه فیلمبرداری Swing Shift بود و این بار آنها فرصت آشنایی با یکدیگر را از دست ندادند.  البته زندگی به گونه ای رقم خورد که هان قبل از این رابطه، یک بار ازدواج کرده بود و از ازدواج قبلی دو فرزند به نام های کیت و الیور هادسون داشت و راسل از ازدواجش با سوزان هابلی یک پسر داشت.

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت
تا به امروز هان و راسل موفق شده اند بیش از ۳۹ سال به عنوان یک زوج، در کنار هم بمانند. آنها یک فرزند مشترک به نام وایت راسل دارند. علیرغم گذراندن تمام این مدت با هم، آنها هنوز یکدیگر را دوست دارند و از یکدیگر حمایت می کنند.

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت

هان در مصاحبه‌ای توضیح داد: «من فکر می‌کنم راز رابطه ماندگار در این است که بدانیم چه زمانی به کسی وابسته باشیم و چه زمانی نه. من معتقدم که یک نفر نمی تواند تمام بار زندگی را تحمل کند زیرا در این صورت شانه های او سنگین می شود. بخش دیگر این است که تا جایی که می توانید روی همه جنبه های یک رابطه سالم تمرکز کنید که قطعاً رابطه جنسی یکی از آنهاست.»

هان می گوید که برای یک رابطه طولانی مدت عالی، باید ۶۸ درصد از زمان خود را با هم بگذرانید.

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت

با این حال، برخی افراد ممکن است تعجب کنند که چرا چنین زوج موفقی از هنجارهای اجتماعی پیروی نکرده و ازدواج نکرده اند. راسل در این خصوص توضیح داد: «برای افرادی مثل ما، گواهی ازدواج چیزی را ایجاد نمی‌کرد که در غیر این صورت نمی‌توانستیم داشته باشیم.» برای آنها یک رابطه سالم امضایی روی یک تکه کاغذ نیست.

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت
هان فکر می کند اینکه کسی متاهل باشد، خوشحالی و خوشبختی او را تضمین نمی کند. نکته اصلی تمایل به با هم ماندن افراد است. او می گوید: «نکته این است که همه ما (خودشان و فرزندانشان) ازدواج را امتحان کردیم و گاهی اوقات ازدواج نتیجه نمی دهد.»

دلیل ازدواج نکردن دو چهره معروف هنری لو رفت
بسیاری دوست دارند مانن گلدی هان و کرت راسل، به ندای قلبشان گوش کنند و رابطه شاد و سالمی داشته باشند و کارها را به روش خود انجام دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ازدواج

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار