کد خبر: 34386 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 22 مهر 1401 - 14:59
مشاوران بد،افت بازیکن بوشهری در بدترین زمان ممکن قایدی از جام جهانی جا ماند؟

نوای جنوب:شاید یک معجزه در سه بازی آینده استقلال بتواند سرنوشت قایدی را تغییر بدهد و او را مسافر دوحه کند!

نوای جنوب:بتواند سرنوشت قایدی را تغییر بدهد و او را مسافر دوحه کند!

خلیج فارس: مهدی قایدی یکی از خریدهای ویژه استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود؛ بازیکنی که پس از توافق مدیران باشگاه استقلال و شباب الاهلی به صورت قرضی به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو اضافه شد تا سرمربی پرتغالی استقلال به صورت همزمان دو وینگر آماده و جوان را در اختیار داشته باشد و با حضور مهدی قایدی و محمد محبی چالش شیرینی برای ترکیب ایده آل مدنظرش پیش روی خود ببیند.

 ؛ وینگر بوشهری آبی پوپوشان پایتخت اما نتوانست نظر مساعد سرمربی پرتغالی تیم ملی را جلب کتند تا کی روش روی نام مهدی قایدی خط کشید و او نتواند همراه بازیکنان تیم ملی به اردوی اتریش برود و تجربه بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال را بدست آورد.

در مصاحبه اختصاصی کی روش با برنامه 360 درجه، وی ستاره استقلال را مسیِ کوچک خطاب کرد، اما افت فنی قایدی در هفته های اخیر، او را از اهداف کی روش دورتر کرده است.

در دو هفته اخیر بارها استقلال زمین مسابقه را در شرایطی ترک کرده که نیاز مبرمی به گل برتری پیدا کرده و قائدی نتوانسته گره گشا باشد.

مهدی قایدی با توجه به عملکردش در دو هفته اخیر، جایی در فهرست کارلوس کی روش برای دوره ارزیابی فنی هم نداشت تا مشخص شود این ستاره جوان شانس کمی برای حضور در جام جهانی قطر دارد و شاید یک معجزه در سه بازی آینده استقلال بتواند سرنوشت قایدی را تغییر بدهد و او را مسافر دوحه کند!

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34386