نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 مهر 1401 - 23:41

نوای جنوب: رئیس صدا و سیما درباره خداحافظی تعدادی از مجریان این سازمان در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

نوای جنوب:رئیس صدا و سیما درباره خداحافظی تعدادی از مجریان این سازمان در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

پیمان جبلی امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ در خصوص برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، اظهار کرد: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه پخش برنامه «دورهمی» که سازمان هزینه آنها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آنها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتاً مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی‌شود و ماهم از آنها استفاده نمی‌کنیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهران مدیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار