نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مهر 1401 - 20:59
صادر شد:

نوای جنوب:نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

 





 


نوای جنوب:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 

"نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

 

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مزین به صفحاتی است که رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم را به تصویر کشیده اند؛ بدون تردید بخش زیادی از این صحیفه پربرکت که عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده اند، منبعث از تلاش‌های مخلصانه و بی دریغ دلاورمردان نیروی انتظامی است که لباس خدمت و ایثار به تن کرده و به عنوان پرچمداران برقراری نظم و امنیت، مجهز به سلاح دین داری، ولایت مداری، دشمن ستیزی و قانون گرایی، گام در راه حفظ و تقویت ارزش‌های این انقلاب نهاده اند.

بی شک نکوداشت این جایگاه ارزشی از سوی آحاد ملت، نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و خدوم این نیروی پرتوان دارد، از همین رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک گفته، از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه این مجموعه در تأمین نظم و امنیت پایدار، که به فرموده رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شاهد تأمین امنیت پایدار در جهت رفاه مردم در استان بوشهر باشیم.

 

 اکبر پورات



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار