کد خبر: 34234 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 مهر 1401 - 16:28
تاکید فرماندار تنگستان بر اموزش اطفاء حریق به شهروندان +تصویر

نوای جنوب:احمد لطفی صبح یکشنبه در این آئین که به میزبانی شهرداری اهرم برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه قشر آتش‌نشان بسیار زحمت کش و فعالیت‌های آنان ماندگار است، اظهار داشت: از تلاش‌ها و فداکاری آتش‌نشانان صمیمانه تشکر کرده و این روز را به این عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

نوای جنوب:احمد لطفی صبح یکشنبه در این آئین که به میزبانی شهرداری اهرم برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه قشر آتش‌نشان بسیار زحمت کش و فعالیت‌های آنان ماندگار است، اظهار داشت: از تلاش‌ها و فداکاری آتش‌نشانان صمیمانه تشکر کرده و این روز را به این عزیزان تبریک عرض می‌کنم.آتش نشانان اهرم تقدیر شدند

  به مناسبت روز آتش‌نشان، در آئینی با حضور فرماندار تنگستان، از آتش‌نشانان اهرم تقدیر شد.

 احمد لطفی صبح یکشنبه در این آئین که به میزبانی شهرداری اهرم برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه قشر آتش‌نشان بسیار زحمت کش و فعالیت‌های آنان ماندگار است، اظهار داشت: از تلاش‌ها و فداکاری آتش‌نشانان صمیمانه تشکر کرده و این روز را به این عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

فرماندار تنگستان بیان کرد: فعالیت آتش نشانان باعث جلوگیری از بحران‌ها و اتفاقات ناگوارتر و نجات جان انسان‌ها می‌شود؛ به همین خاطر این شغل از مشاغل مقدس بوده و نوعی عبادت است.

وی اضافه کرد: برای اینکه مردم را با فعالیت‌های ارزشمند این قشر بیشتر آشنا کنیم، نیاز است که برخی اقدامات در این زمینه انجام شود، اهمیت کار این عزیزان جایی مشخص می‌شود که با جان انسان‌ها سر و کار دارند.

لطفی خاطرنشان کرد: امکانات این عزیزان در دو بخش فردی مثل مسکن، معیشت و … و بخش دیگر امکانات سخت‌افزاری این قشر در حوزه کاری‌شان می‌باشد که لازم است پشتیبانی کامل‌تر و بهتری از آنها داشته باشیم.

مقام عالی دولت در تنگستان تصریح کرد: آتش‌نشانی می‌تواند با آموزش به مردم، کودکان، نوجوانان، دانش‌آموزان و… آحاد مردم را با خطرات احتمالی آشنا کند. ضمن اینکه خود این عزیزان لازم است در طی زمان‌های مختلف، آموزش‌های بهینه و لازم را ببینند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34234