کد خبر: 34171 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 مهر 1401 - 18:34
۷ شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های بوشهر، گناوه، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

نوای جنوب:دکتر حسن ملکی‌زاده بیان کرد: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونا، استان بوشهر دارای هفت شهرستان در وضعیت آبی و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی است.


او افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های بوشهر، گناوه، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند. شهرستان‌های دیلم، دیر و تنگستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ملکی زاده گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونا، شهرستان گناوه از وضعیت زرد کرونایی به آبی کرونایی تغییر یافت و همچنین شهرستان تنگستان از وضعیت آبی کرونایی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرد.

وی تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۵۵۶ نفر عنوان کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده و ۱۶ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

ملکی زاده افزود: در حال حاضر ۳۸ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که هیچ‌کدام از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34171