کد خبر: 34091 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1401 - 16:37
صبح امروز:
اختصاصی/بازدید معاون رئیس جمهور از مصوبات استانی سفر رئیس جمهور،مرتضوی:با حضور استاندار سختکوش و دیگر همکاران مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان مورد بررسی قرار می‌گیرد+گزارش تصویری

نوای جنوب:معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا طرح‌ها با استقبال استاندار بوشهر وارد استان شد.

نوای جنوب:معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا طرح‌ها با استقبال استاندار بوشهر وارد استان شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری صبح امروز با استقبال احمد محمدی‌زاده استاندار وارد فرودگاه بوشهر شد.

معاون رئیس جمهور در فرودگاه بوشهر با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس به ویژه رزمندگان استان بوشهر به سفر استانی رئیس جمهور در 16 مهرماه سال 1400 پرداخت و اظهار داشت: تقریباً حدود یک سال از سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر می‌گذرد در این راستا به‌منظور نظارت میدانی و اجرا مصوبات و دستورات رئیس جمهور برنامه زمان‌بندی سفر به استان‌ها تدوین شده است که امروز طرح‌های استان بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر با حضور استاندار سختکوش و دیگر همکاران مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: خوشبختانه آنچه که از محل منابع عمومی مصوب شده در سال 1400 تخصیص 120 درصدی محقق شده و در سال جاری هم اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری از تأمین منابع مالی از محل تهاتر نفت برای خط ریلی بوشهر - شیراز خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه در جلسه ویژه و تخصصی در زمینه پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز تصمیمات لازم اتخاذ شد و امید است این پروژه وارد فاز اجرایی جدید شود و بر اساس برنامه زمان‌بندی تعریف شده به بهره‌برداری برسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بازدید از دیگر طرح‌های مصوب سفر اول رئیس جمهور را از دیگر اهداف این سفر دانست و تصریح کرد: گزارش نهایی این سفر و روند اجرا طرح‌های سفر اول استانی، تقدیم رئیس جمهور می‌شود.

مرتضوی شرط لازمه سفر دوم رئیس جمهور به استان‌ها را تحقق وعده‌ها و مصوبات سفر اول دانست و افزود: در این سفر مشکلات اجرایی مصوبات و دستورات دور اول سفر رئیس جمهور به بوشهر بررسی و ضمن رفع موانع، منابع مالی آنها نیز تأمین می‌شود.








































































































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34091