نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1401 - 15:56

نوای جنوب::معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حمایت همه‌جانبه نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولان ارشد استان، ائمه جمعه در شهرستان‌ها، مسئولان شهرستانی و به‌ویژه نگاه منصفانه اصحاب رسانه به حوزه سلامت، موجب دلگرمی فرزندان استان بوشهر برای رفع مشکلات موجود می‌شود.

نوای جنوب:



دکتر احمد یزدان‌پناه در آیین معارفه و تکریم سرپرستان جدید و قدیم بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: آنچه زمینه ارتقاء کیفیت خدمات را فراهم می‌سازد، همدلی و هم‌فکری فارغ از هیاهوی سیاسی و همراه با نقد منصفانه اصحاب رسانه است.
دکتر یزدان‌پناه با اشاره به وضعیت حوزه درمان در کشور افزود: مدیریت بیمارستانی به‌خودی‌خود موضوع پیچیده و دشواری دارد و عدم موفقیت در این راه آثار و تبعات ناگواری بر نظام سلامت می‌گذارد.
وی ادامه داد: اهمیت بیمارستان شهید گنجی به‌عنوان دومین بیمارستان بزرگ دانشگاهی استان بوشهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
دکتر یزدان‌پناه با ابراز قدردانی از تلاش‌های سرپرست سابق بیمارستان گنجی عنوان کرد: شرایط اقتصادی خاص کشور و شیوع کرونا مدیریت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را دشوار کرد، اما حضور مهندس جلال پور و تدابیر خلاقانه وی با همراهی تیم یکپارچه بیمارستان شهید گنجی موجب سربلندی این بیمارستان در بحران کرونا شد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بدون شک ارائه خدمات به مردم در بیمارستان شهید گنجی دچار نواقصی هست که البته این نواقص ناشی از ایراد در فرایندها بوده و اصلاح این نواقص با حضور کادر متخصص و متعهد پزشکی، پرستاری و اداری امکان‌پذیر است.
 
دکتر یزدان‌پناه بابیان اینکه حضور نیروی انسانی بومی در حوزه سلامت از اهمیت بالای برخوردار است، تصریح کرد: بهره‌مندی از نیروی بومی متعهد و متخصص یکی از ویژگی‌های بیمارستان شهید گنجی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود چنین گفت: حضور میانگین 55 تا 65 متخصص در بیمارستان برازجان وضعیت مطلوبی را ایجاد کرده است، از طرفی زحمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت در بیمارستان شهید گنجی باتحمل بار بیش از ظرفیت را نیز شایسته تقدیر کرده است.
دکتر یزدان‌پناه تصریح کرد: افزایش رضایت مردم از خدمات درمانی با تکمیل چرخه خدمات این حوزه درگرو افزایش پزشکان و متخصصان است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: راه‌اندازی بخش MRI در سال گذشته که با همت و پیگیری نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی و تلاش همه‌جانبه مدیران وقت صورت گرفت رویداد مهمی در حوزه درمان این شهرستان بود که تأثیر خدمات آن، موجب افزایش اعتماد جامعه به تلاش متخصصان و پزشکان بومی استان خواهد شد.
دکتر یزدان‌پناه تصریح کرد: جبران عقب‌ماندگی ناشی از کرونا با تلاش بی‌وقفه برای تأمین نیازهای به‌حق پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: خبرهای خوشی در حوزه اضافه شدن متخصص در رشته‌های مختلف و همچنین تجهیزات پزشکی در راه است که در آینده نزدیک به اطلاع عموم مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر یزدان پناه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار