کد خبر: 34029 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1401 - 09:56
فرماندار گناوه:طرح‌های کارگروه رفع موانع تولید ماهیت اشتغال‌زایی داشته باشند

نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: ادارات مرتبط با طرح‌های اشتغال زایی در جلسات کارگروه با اطلاعات کامل حضور یابند  و متقاضیانی را که نیاز به تسهیلات دارند اما ابهامی در پرونده ها وجود دارد، توجیه کنند





نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: ادارات مرتبط با طرح‌های اشتغال زایی در جلسات کارگروه با اطلاعات کامل حضور یابند  و متقاضیانی را که نیاز به تسهیلات دارند اما ابهامی در پرونده ها وجود دارد، توجیه کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری و اخذ مصوبه‌های این جلسات منطبق با قوانین و مقررات باشد اظهارکرد: ادارات مرتبط برای فرآیند پرداخت تسهیلات، همه جوانب را درنظر بگیرند و به افراد دارای اهلیت و توانمند پرداخت شود.
فرماندار گناوه ادامه داد: اداراتی که به آنها سهمیه تسهیلات اشتغال زایی اختصاص یافته است نسبت به تعهدات خود عمل کنند و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد، فرمانداری آماده همکاری است.
وی افزود: در جلسه آینده کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید برای مشخص شدن روند جذب سهمیه، پرداخت تسهیلات و میزان اشتغال زایی طرح های ارایه شده، مدیران دستگاه‌های مربوطه حضور یابند و گزارش ارایه دهند.
صفری ادامه داد: در این شهرستان افراد و سرمایه گذاران مستعدی وجود دارد که باید زمینه لازم را برای ورود آنها به سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال به نحو شایسته فراهم شود.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا عملکرد یک ساله در حوزه های کاری خود را به صورت گسترده و شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.
فرماندار گناوه گفت: در این شهرستان اتفاقاتی مهم رقم خورده و کارهای بزرگی صورت گرفته  است و باید به مردم بخوبی بازگو شد.
وی افزود: هرچه بیشتر مردم را در جریان کارهای صورت گرفته قرار دهیم، امیدواری آنها به آینده انقلاب و نظام  بیشتر خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34029