کد خبر: 34020 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1401 - 08:39
تصاویر/ تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

نوای جنوب:

نوای جنوب:(تصاویر) تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

 

ساعت ۵ عصر بود که اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرین پیدا را کردند. کی‌روش در ابتدای تمرین پس از نرمش ملی‌پوشان، به صورت اختصاصی توصیه‌هایی را به چند بازیکن داشت.

از جمله این ملی‌پوشان، وحید امیری بود که پس از رهایی از مصدومیت، تمریناتش را زیر نظر پزشک آغاز کرده است و کی‌روش در شروع تمرین نکاتی را به وی و دکتر شهاب، پزشک تیم ملی گوشزد کرد.

(تصاویر) تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.

(تصاویر) تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

بازیکنان پس از گرم کردن در دو گروه به بازی آقا وسط پرداخته و در ادامه نیز در قالب دو تیم در نصف زمین به فوتبال مشغول شدند.

وحید امیری، مهدی مهدی‌پور و محمد محبی با توجه به آسیب‌دیدگی زیر نظر دکتر شهاب تمرینات اختصاصی را دنبال کردند.

پس از ۳۰ دقیقه فوتبال درون تیمی، کی‌روش بازیکنان را دور هم جمع و نکات تاکتیکی لازم را به آن‌ها گوشزد کرد. پس از صحبت‌های کی‌روش که نزدیک به ۱۰ دقیقه طول کشید، دوباره بازی درون تیمی از سر گرفته شد.

(تصاویر) تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه فوتبال درون تیمی با برتری تیم آبی‌پوش به پایان رسید و علیرضا بیرانوند و سایر بازیکنان این تیم به شادی پرداختند و با رفتن به سمت عکاسان ژست پیروزی گرفتند.

(تصاویر) تمرین تیم ملی با کی‌روش پس از ۱۲۰۰روز

در پایان تمرین کی‌روش با حضور در جمع خبرنگاران و عکاسان، توضیحاتی را درباره تمرینات ارائه کرد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34020