کد خبر: 34003 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1401 - 05:16
حضور مدیر عامل شرکت نفت گچساران در شهر وحدتیه درجهت اجرای مسئولیت های اجتماعی نفت+تصاویر

نوای جنوب:سرانجام و به دنبال پیگیریهای مستمر اخیر برای نخستین بار مدیر عامل شرکت نفت گچساران در شهر وحدتیه حضور که منتج به آغاز اقدامات عملی در راستای تحقق تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در شهر وحدتیه گردید.

نوای جنوب:  سرانجام و به دنبال پیگیریهای مستمر اخیر برای نخستین بار مدیر عامل شرکت نفت گچساران در شهر وحدتیه حضور که منتج به آغاز اقدامات عملی در راستای تحقق تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در شهر وحدتیه گردید.

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه روز سه شنبه ۲۲ شهریورماه و به دنبال پیگیریهای ارزشمند و مستمر اخیر دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و نشست با مدیر عامل شرکت ملی نفت با حضور امام جمعه شهر و شهردار وحدتیه در تهران، سرانجام مدیر عامل شرکت نفت گچساران آقای مهندس کاهکش که تاسیسات نفت نرگسی شهر وحدتیه را مدیریت میکند در معیت مدیران ارشد این شرکت برای نخستین بار در وحدتیه حضور یافته ودر نشستی با مسئولین شهرستان، بخش و شهر وحدتیه شرکت‌نمودند.

 

🌀◀️ در این نشست و جلسه ارزشمند که در سالن کنفرانس شهرداری وحدتیه برگزار گردید مهندس مهرداد کاهکش مدیر عامل شرکت نفت گچساران در معیت مدیران ارشد این شرکت، دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام صمصامی امام جمعه شهر، مهندس شریفی بخشدار سعدآباد، مهندس ارشدی شهردار، افشار و خانم محمدیان از اعضای شورای اسلامی شهر و..... حضور داشتند. 

 

🌀◀️ در ابتدای این نشست کاری، دکتر رضایی نماینده مجلس، امام جمعه شهر و  ارشدی شهردار و سایر مسئولین و مدیران حاضر ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان ارجمند نفتی طی سخنانی بر اهمیت و حیاتی بودن تاسیسات نفت نرگسی تاکید نموده و عواقب ناگوار و پیامدهای ناخوشایند حاصل از آلایندگی شدید این تاسیسات از جمله ابتلای سالانه دهها شهروند وحدتیه ای به بیماریهای خطرناکی از جمله سرطان و... و آسیب رساندن به روح و روان شهروندان و .... را گوشزد نمودند و خواستار تحقق مطالبات شهروندان و اقدام عملی در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت بزرگ نفت در سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه گردیدند.

 

🌀◀️ در ادامه مهندس کاهکش حضور خویش در معیت مدیران ارشد نفت گچساران در شهر وحدتیه و جلسه متشکله را نشانه عزم راسخ مجموعه تحت امر همچنین وزارت نفت برای عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی با همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان نمودند.

 

🌀◀️ در ادامه با بازدیدمیدانی از سطح شهر و بررسی پروژه های مهم و زیربنایی عمرانی، خدماتی، فرهنگی و.... مد نظر شهرداری مقرر گردید که:

 

🔹 *پروژه مهم تعریض و بلوار شدن راه و محور مواصلاتی از سه راهی تا شهر وحدتیه به‌طول ۵ کیلومتر آغاز گردد که این پروژه برابر نیازمندی‌های توسعه محور خود شرکت نفت میباشد و ارتباطی با مسئولیتهای اجتماعی ندارد.*

 

🌀◀️ از جانب شهردار و سایر مدیران شهری حاضر سه پروژه شاخص و اساسی عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی با عناوین:

 

🔹 *احداث سالن اجتماعات شهر*

🔹 *نوسازی و توسعه مرکز جامع خدمات سلامت شهر* 

🔹 *احداث جاده یا پیاده راه سلامت محضر مدیران نفتی معرفی و خواستار اجرایی شدن آنها گردیدند.*

 

🌀◀️ با دستور ویژه مدیر عامل تلاشگر شرکت نفت گچساران مراتب فوق در دستور کار بررسی کارشناسی جهت آغاز عملیات اجرایی قرار گرفت. 
 















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34003