کد خبر: 33979 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1401 - 09:03
جهت بررسی میدانی عملکرد دستگاه های اجرایی
اختصاصی/بازدید سرزده استاندار بوشهر از دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی بهینه در سراسر استان ادامه دارد+جزئیات و تصاویر

نوای جنوب:  دکتر احمد محمدی زاده استاندار جهادی و انقلابی بوشهر به طور سر زده از سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر بازدید نمود.

 





نوای جنوب:  دکتر احمد محمدی زاده استاندار جهادی و انقلابی بوشهر به طور سر زده از سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر بازدید نمود.

 

💠 وی در این بازدید با مدیرعامل و کارکنان واحدهای مختلف این سازمان در راستای فعالیت ها، رسالت ها و روند اقدامات و برنامه های در حال انجام، گفتگو کرد.

 

💠 استاندار بوشهر در این دیدار خاطرنشان ساخت؛ سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر با قدمتی بالغ بر ۳۰ سال به منظور ایجاد هماهنگی در امور شهرداری ها و همیاری و کمک به آنان در مدیریت شهری و زیرساخت ها، آموزش  کارکنان شهرداری ها، آموزش ویژه دهیاری های استان و همچنین هدایت و نظارت بر فعالیت شهرداری ها و اجرای وظایفی که قانونا در این رابطه به عهده وزارت کشور گذاشته شده، تشکیل گردیده است.

 

💠 عبدالله کردگار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر نیز در حاشیه این بازدید، ضمن ارائه توضیحات و معرفی بخش های مختلف سازمان همیاری و ظرفیت های قانونی این سازمان در راهبری و پشتیبانی از شهرداری ها به عنوان یک نهاد اقتصادی، بازرگانی، تجاری و غیردولتی ، ساختار تشکیلاتی، اهداف و رسالت های این مجموعه را تشریح کرد.
 













 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33979