کد خبر: 33968 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1401 - 16:26
نیاز دیرینه‌ای که به اجرا نزدیک می‌شود
تلاش شهرداری برازجان برای تملک املاک مسیر گذر دلگشا+تصاویر

نوای جنوب: خیابان امام خمینی (بازار روز) یکی از پرترددترین خیابانهای شهر برازجان است که با پوشش دادن نیاز روزمره‌ی شهروندان به خرید مایحتاج روزانه میزبان سفرهای درون شهری بسیار زیادی است و البته مراجعین پرشماری را از شهرها و روستاهای اطراف میزبانی می‌کند

نوای جنوب: خیابان امام خمینی (بازار روز) یکی از پرترددترین خیابانهای شهر برازجان است که با پوشش دادن نیاز روزمره‌ی شهروندان به خرید مایحتاج روزانه میزبان سفرهای درون شهری بسیار زیادی است و البته مراجعین پرشماری را از شهرها و روستاهای اطراف میزبانی می‌کند. ترافیک سنگین این خیابان و معابر اطراف آن همچون چهارراه شریعتی، خیابان مصلی و دیگر تقاطع‌ها و خیابان‌های اطراف گواه این مدعاست. سالهاست که احداث گذر دلگشا جهت کاستن از بار ترافیکی خیابان بازار و میدان امام به یک ضرورت تبدیل شده اما تراکم املاک در مسیر طرح باعث عقیم ماندن این طرح مهم گردیده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان طی هفته‌ها و روزهای اخیر مرتضی قدوسی شهردار برازجان با دعوت از صاحبان املاک مسیر گذر دلگشا و برگزاری جلسات مشترک با مدیران شهرداری در تلاش است تا جهت تملک این املاک تفاهم مناسبی حاصل شود.

بر اساس این گزارش و بنا بر اعلام شهردار برازجان مالکین املاک مذکور با حسن نیت و تعامل مناسب در جهت منافع عمومی یاریگر مجموعه‌ی مدیریت شهری شده‌اند تا این نیاز عمومی شهر برازجان به سرانجام مطلوبی برسد.

 

مرتضی قدوسی شهردار برازجان درخصوص میزان املاک تملک شده این مسیر می‌گوید: تا ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ درصد املاک در مسیر گذر دلگشا به تملک شهرداری برازجان در آمده بود که تلاش میکنیم با برگزاری جلسات مستمر و البته همراهی و همدلی مالکین محترم فاز تملک املاک مسیر مذکور را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم و ان‌شاالله ۱۰۰ درصد این املاک، تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است طرح بازگشایی گذر دلگشا که به عنوان یکی از طرح‌های زیربنایی و مهم برازجان در حوزه‌ی ترافیک به شمار می‌رود بیش از دوازده سال است که در بودجه‌ی سالانه قرار می‌گیرد اما نه تنها تاکنون به سرانجام نرسیده بلکه در بسیاری از سالهای گذشته اقدام قابل توجهی نیز در این زمینه صورت نگرفته است. امید می‌رود با تاکید ویژه‌ی شهردار و مجموعه‌ی شهرداری و با مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از سالها وقفه شاهد اجرای این پروژه‌ی ارزشمند شهری باشیم.




















 




لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33968