نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1401 - 13:39
در سومین روز هفته دولت:

نوای جنوب: آئین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه توحید شهرک مروارید نیروگاه اتمی بوشهر صبح جمعه با حضور معاون ریس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، استاندار بوشهر  و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.





نوای جنوب:  آئین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه توحید شهرک مروارید نیروگاه اتمی بوشهر صبح جمعه با حضور معاون ریس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، استاندار بوشهر  و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

 

🔹 مدرسه دخترانه توحید دارای ۱۲ کلاس، آزمایش و کتابخانه است که طی دو سال در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۳۱ متر مربع در دو طبقه اجرا شده است.

 

 12 میلیارد تومان برای ساخت و ۳ میلیارد تومان برای تجهیز این مدرسه با همکاری نیروگاه اتمی بوشهر در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی هزینه شده استدر سومین روز از هفته دولت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران وارد بوشهر شد که در این سفر چند طرح مهم عمرانی و اقتصادی استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

در نخستین برنامه محمد اسلامی صبح امروز دبیرستان دخترانه با 12 کلاس در شهرک مروارید نیروگاه اتمی بوشهر به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۳۱ متر مربع در دو طبقه در مدت دو سال ساخته شده است.

زمین این مدرسه خیرساز را نیروگاه اتمی بوشهر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اهدا کرده است.

مدرسه توحید تیروگاه اتمی بوشهر دارای ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه و کتابخانه، مجهز به سامانه اعلام حریق هوشمند، اطفای حریق و سامانه رایانه مرکزی است



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار