کد خبر: 33526 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1401 - 09:17
روزشنبه:
تجلیل فرماندار تنگستان از اصحاب رسانه +گزارش تصویری

نوای جنوب: فرماندار تنگستان گفت: انتظار داریم همه خبرنگاران در مسیر توسعه استان و شهرستان تنگستان، بیشتر از گذشته حضور داشته و مسائل و مشکلات مردمی را به مسؤلین منتقل کنند.

نوای جنوب:احمد لطفی شنبه‌شب در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند با پیشنهادات، توصیه‌ها و نقدهای خود، زمینه‌ای فراهم کنند که به توسعه شهرستان کمک شود.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: نگاه دولت در استان و شهرستان، تعامل و همراهی با رسانه‌هاست، جناب آقای استاندار خبرنگاران را به عنوان پشتیبان و همراه اقدامات دولت می‌بیند و بنده نیز همیشه از ایده‌ها و پیشنهادات رسانه‌ها استقبال کرده و هیچ هراسی از نقد ندارم.

وی بیان داشت: انتظار داریم همه خبرنگاران در مسیر توسعه استان و شهرستان تنگستان، بیشتر از گذشته حضور داشته و مسائل و مشکلات مردمی را به مسؤلین منتقل کنند.

لطفی با اشاره به اینکه در یک سالی که از دولت آیت‌الله رئیسی سپری شده، در استان و شهرستان طرح‌های بزرگی اجرا شده و یا در حال انجام است، تصریح کرد: در یک سال اخیر سهمیه قیر شهرستان را که ۵۰ هزار متر مربع بود، با توجه به نیاز شهرستان ۷۰۰ هزار متر بود، افزایش دادیم که با پیگیری و همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن، تا یک سال آینده تنگستان در آسفالت روستایی به خودکفایی می‌رسد.

وی افزود: در خصوص طرح ملی مسکن، ۳۰ هزار هکتار زمین به اهرم الحاق کردیم که افرادی که نیاز به مسکن دارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه اقدام کنند. همچنین در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان، با توجه به جمعیت روستایی، منازل از استاندارد کافی برخوردار نبودند و با پیگیری‌های صورت گرفته درصد مقاوم‌سازی منازل را به نرم استانی رسانده و امسال نیز ساخت ۱۵۰۰ مسکن روستایی را در برنامه خواهیم داشت.فرماندار تصریح کرد: برای رونق اقتصادی و همچنین کاهش نرخ بیکاری شهرستان، از سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی دعوت کردیم که هم‌اکنون طرح‌های اقتصادی بزرگی در دست اقدام است و در آینده‌ای نزدیک فعالیت آنها شروع خواهد شد.

لطفی یادآور شد: شهرک صنعتی زیست‌فناوری دلوار، که در کشور هشت منطقه مجوز این فعالیت را دارند، در حال احداث است که به رونق اقتصادی شهرستان کمک خواهد کرد.

فرماندار تنگستان برای رفع کمبود آب در بخش دلوار با اشاره به اینکه یک مخزن آب و یک آب‌شیرین‌کن در حال احداث است، افزود: با پشتیبانی نیروی انسانی لازم و تزریق اعتبار و نوسازی قسمتی از خط انتقال در نوار ساحلی بخش دلوار، توانستیم مقداری از تنش آبی موجود در این منطقه را کاهش دهیم.

مقام عالی دولت در تنگستان با بیان اینکه کشور در سال گذشته با مشکلات بی‌برقی مواجه شد، ولی امسال کمترین قطعی برق را داشتیم، خاطرنشان کرد: در تنگستان پروژه ایستگاه فوق توزیع جایینک، ۳۰ درصد پیشرفت کار داشت، که در همین یک سال گذشته تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید. همین پروژه باعث شد امسال و در فصل گرما قطعی برق کمتری در بخش دلوار داشته باشیم.

لطفی گفت: ورودی و سیمای اهرم فضای درخوری برای مرکز شهرستان ندارد، به همین منظور به دنبال آن هستیم با اجرای ۱۴ طرح به نیت ۱۴ معصوم در شهر اهرم، مبلمان و ورودی این شهر را زیباتر کنیم.
 









 









 







 





















 

 



 





 

 

 

 

 

 

 













 

















































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33526