کد خبر: 33512 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 21 مرداد 1401 - 12:45
صبح جمعه:
اختصاصی/استاندار بوشهر و حضور در بین نخلداران تنگستان و تاکید بر جبران خسارات،جاری شدن روحیه جهادی از هرم مدیریتی استان +گزارش تصویری

نوای جنوب:استاندار بوشهر در بررسی مشکلات نخلداران خسارت دیده اهرم تنگستان بر جبران خسارت نخلداران بر اثر بارندگی‌های اخیر تاکید کرد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر در بررسی مشکلات نخلداران خسارت دیده اهرم تنگستان بر جبران خسارت نخلداران بر اثر بارندگی‌های اخیر تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده ظهر جمعه در بازدید از نخیلات و سردخانه‌های تنگستان اظهار داشت: نخلداران و تولیدکنندگان خرما باید حمایت و پشتیبانی شوند و مدیریت استان در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی افزود: تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی خرما در مناطق خرماخیز استان یک ضرورت است و موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخلداران می‌شود.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف انجام شده و انتظار داریم امسال شاهد افزایش چشمگیر صادرات خرما باشیم.
محمدی زاده اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر، خسارت زیادی به نخلداران بویژه در دشتستان و تنگستان وارد کرده که جبران این خسارت‌ها به گونه‌ای که رضایتمندی نخلداران و تولیدکنندگان را در پی داشته باشد ضروری است.
وی یادآور شد: خرما یک محصول مقوی و دارای ارزش غذایی فوق العاده‌ای است و باید به طور کامل معرفی شود و تبلیغات مناسبی صورت گیرد تا بازار خود را پیدا کند.
در این بازدیدها، باغداران و تولیدکنندگان خرما دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.
استاندار بوشهر همچنین در بین نمازگزاران جمعه در مصلای اهرم حضور یافت و به سئوالات و دغدغه‌های مردمی پاسخ داد.


































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33512