کد خبر: 33478 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1401 - 16:44
اختصاصی/استاندار بوشهر:برای تحقق مطالبات تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی فروگذاری نشود.+تصاویر

نوای جنوب:استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نقش مهمی در جنگ اقتصادی دارند گفت: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال استان بوشهر بررسی و برطرف شود.

نوای جنوب: احمد محمدی‌زاده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه بانک‌ها نقش مهمی در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری ایفا کرده‌اند اظهار داشت: مسئولان و بانک‌ها در حل مشکلات تولیدکنندگان نقش مهمی دارند و تاکنون خدمات قابل توجهی ارائه کرده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نقش مهمی در جنگ اقتصادی دارند گفت: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال استان بوشهر بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان از اولویت‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها است تصریح کرد: در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم در این راستا با کمک‌های بانک‌ها و مسئولان به تولیدکنندگان تداوم داشته باشد.

استاندار بوشهر باتأکید بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال گفت: باید مشکلات زیرساختی، تأسیسات و سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر بررسی و در جلسه تخصصی راهکارهای حل مشکلات تدوین و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده بر همکاری مشترک مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای برطرف شدن مشکلات واحدهای صنعتی تأکید کرد و افزود: تا پایان سال حل مشکلات این واحدها در دستور کار قرار داشته باشد.

وی توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری از رویکردهای مهم استان دانست و تصریح کرد: برای تحقق مطالبات تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی فروگذاری نشود.




























لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33478