کد خبر: 33449 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1401 - 09:00
پیام شورای شهر برازجان به مناسبت روز خبرنگار

نوای جنوب:هفدهم مردادماه سالگرد شهادت شهید محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری گردیده است.





نوای  جنوب:بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ*

 

انتقال سریع، امانتدارانه و مسئولانه‌ی اخبار و اطلاعات یکی از نیازهای اساسی جامعه‌ی امروزی و زمینه‌ساز آگاهی جامعه و آحاد شهروندان است. در روزگاری که به دلیل ضرورت نظارت عموم شهروندان بر عملکرد متولیان امور از یک سو و میل روزافزون جامعه‌ی بشری به سمت گسترش دایره‌ی معلومات شخصی و اجتماعی از دیگر سو باید چرخه‌ی گردش اطلاعات و معلومات روز به روز گسترده‌تر، شفاف‌تر و دقیق‌تر شود همه‌ی این اتفاقات رخ نمی‌دهد مگر با حضور قشری ایثارگر و شریف به نام "خبرنگار" در صحنه.

هفدهم مردادماه سالگرد شهادت شهید محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری گردیده است.

بدینوسیله ضمن پاسداشت یاد و نام شهید صارمی، این روز عزیز را به حضور همه‌ی خبرنگاران و فعالان عرصه‌ی رسانه و عموم مردم شریف برازجان تبریک عرض نموده، سلامتی و موفقیت خبرنگاران ارجمند و سربلندی شهر و میهن عزیزمان را آرزومندیم.

 

*شورای اسلامی شهر برازجان*

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33449