کد خبر: 33386 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1401 - 16:55
روز پنجشنبه:
با حضور استاندار،واگذاری زمین به متقاضیان طرح ملی نهضت مسکن در بندرریگ شهرستان گناوه آغاز شد+تصاویر

نوای جنوب:واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی بندرریگ شهرستان گناوه در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار بوشهر، آغاز شد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر در این آیین به خبرنگاران اظهارداشت: در راستای سیاست های عدالت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از تدابیر و سیاست های رهبرمعظم انقلاب و ابلاغ دولت انقلابی آیت الله رئیسی است، به متقاضیان ثبت نام کننده در طرح ملی نهضت مسکن در بندرریگ، زمین واگذار می شود.


احمد محمدی زاده افزود: در راستای مسکن دار شدن جوانان برمبنای تصمیم جدید اتخاذشده، واگذاری زمین در شهرهایی که به اندازه کافی وجود دارد صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: در روز جاری اولین مرحله واگذاری زمین در شهر بندرریگ آغاز شده است و تا پایان هفته دولت،  یک هزار واحد از این نوع اراضی را به جوانان واجدشرایط در استان بوشهر واگذار خواهیم کرد تا علاوه براینکه یک ثروتی را وارد زندگی شان کرده باشند، بتوانند از تسهیلات بانکی خانه دار شوند و در آینده برای فرزندان خود این واحدها را در دو تا سه طبقه تبدیل کنند.

استاندار بوشهر گفت: تصمیم جدی داریم زمین را به متقاضیان واگذار کنیم و از امروز که در بندرریگ شروع کردیم، در تمام شهرهای استان از شمال تا جنوب، زمین های موردنیاز  شناسایی و عملیات تکفیک صورت گرفته و قراردادها در حال امضا و آماده شدن است.

وی بیان داشت: در شهرهایی که زمین کم  وجود دارد، تمرکز بر آپارتمان کردیم و در این راستا برای بیش از ۴۰ هزار واحد مسکون ، زمین تامین کرده ایم.

فرماندار گناوه هم گفت: در ادامه خدمات دولت انقلابی و عدالت محور و با مدیریت جهادی استاندار بوشهر در زمینه تامین مسکن جوانان که از دغدغه های آنها بوده است، برنامه ریزی و طراحی لازم برای در اختیار قرار دادن زمین رایگان به این قشر به عمل آمده است.

محمدتقی صفری افزود: در این راستا، دولت انقلابی تسهیلات کم بهره در نظر گرفته است تا بتوانند برای خود و در آینده برای فرزندان خود خانه بسازند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این  اقدام در بین جوانان علاوه بر امید و نشاط و آرامش در بین آنها، به سبک و شیوه دلخواه خود می توانند خانه احداث کنند.








































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33386