کد خبر: 33353 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1401 - 08:57
برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری دیر+تصاویر

نوای جنوب:کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست یونس باربرز فرماندار و با حضور مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و دیگر اعضا برگزار شد.

نوای جنوب:کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست یونس باربرز فرماندار و با حضور مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ صبح چهارشنبه ۱۲ مرداد، یونس باربرز در این جلسه اشتغال جوانان را یکی از چالش های موجود خواند که بایست همه تلاش نماییم مشکلات اشتغال جوانان را حل کنیم.

فرماندار دیر با اشاره به منابع تسهیلاتی متعدد در قانون بودجه امسال و اعتبارات اشتغالزایی مناسب از همه دستگاه ها خواست اطلاع رسانی را جدی بگیرند و شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند.

وی افزود: روابط عمومی های ادارات در بخش اطلاع رسانی اعتبارات فعال شوند و مدیران از ظرفیت تریبون های نماز جمعه برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

باربرز خاطر نشان کرد: مدیران قانون بودجه را با دقت و جدی مطالعه کنند تا از ظرفیت تبصره های ۱۶ و ۱۸ بتوانند بهتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانکها تاثیرگذارترین بخش برای حمایت از اقشار مختلف مردم هستند تاکید نمود: بانک ها با پیشنهاد دهی و راهنمایی، همراهی بهتری در زمینه اشتغال و رفع موانع داشته باشند. 

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تصریح داشت: معاونت امور عمرانی بطور مستمر تقاضای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را پایش کند تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

یونس باربرز ابراز داشت: نیازمند یک بانک اطلاعاتی قوی و جامع از متقاضیان شغل هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی بهتر و دقیق تری داشته باشیم.

مصدق کشاورزی در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات بالایی برای اشتغال از منابع مختلف در نظر گرفته شده تاکید نمود: تعهد شهرستان دیر در سال جاری، ایجاد ۱۸۸۴ شغل است که ادارات می توانند تا ۲۲۲۴ رقم در سامانه رصد اشتغال به ثبت برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: به هر میزان شغل ایجاد شده و اعتبار تخصیص داده شده به مشاغل روستایی و خانگی می توانیم در شش ماهه دوم اعتبار جدید جذب کنیم.
















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33353