کد خبر: 33344 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1401 - 18:45
نشست شهردار و شورای اسلامی، نماینده نخلداران و صیفی کاران شهر وحدتیه با مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر +تصویر

نوای جنوب: به منظور پیگیری مشکلات و مطالبات کشاورزان و نخلداران منطقه وحدتیه، نشست شهردار و شورای اسلامی، نماینده نخلداران و صیفی کاران شهر وحدتیه با مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار گردید. 





نوای جنوب:نشست شهردار و شورای اسلامی، نماینده نخلداران و صیفی کاران شهر وحدتیه با مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر 

 

   به منظور پیگیری مشکلات و مطالبات کشاورزان و نخلداران منطقه وحدتیه، نشست شهردار و شورای اسلامی، نماینده نخلداران و صیفی کاران شهر وحدتیه با مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار گردید. 

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز سه شنبه ۱۱ مردادماه و در دفتر دکتر منفرد مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار گردید آقایان ارشدی شهردار وحدتیه، سالاری و حق رو رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مهندس جعفری دبیر صنف کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، نماینده نخلداران و صیفی کاران شهر و منطقه وحدتیه و دیگر مسئولین مرتبط حضور داشتند. 

 

 در این نشست از جانب شهردار، ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه اهم مشکلات، مطالبات و نیازمندی‌های بخش کشاورزی و نخلداری شهر و منطقه وحدتیه به شرح ذیل اعلام و خواستار عنایت ویژه مدیرکل جهاد کشاورزی و سایر مدیران استانی جهت رفع این مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات این قشر زحمت کش گردیدند .

🔹 احداث و آسفالت جاده های بین مزارع و انجام پروژه روشنایی در مسیر جنب کانال آبیاری حاج مهدی

🔹 جلب رضایتمندی کشاورزان در خصوص پرداخت غرامت بیمه نخیلات، بیمه تامین اجتماعی کارگران باغها، پرداخت وام و تسهیلات مورد نیاز کشاورزان و نخلداران

🔹 ساماندهي سهمیه سوخت،تسهیلات خرید بالابر، رفع مشکلات خرید تراکتور و.....

🔹اختصاص سهمیه آب جهت کاشت کلزا، گندم و دانه های روغنی

🔹 عقد قرارداد جهت کشت گندم و....

 

  در ادامه این نشست مهندس جعفری دبیر صنف کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر نیز طی سخنانی با تسلیت ایام و تقدیر از حضور مدیران و تلاشگران بخش کشاورزی و نخلداری منطقه وحدتیه تصریح نمود: این منطقه از قطب های بخش کشاورزی و نخلداری است که نیازمند توجه بیشتر به منظور رفع مشکلات و نیازمندی‌های موجود است.

 

  در پایان نیز دکتر منفرد مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و صدور دستورات مقتضی، قول مساعد دادند که در اسرع وقت جهت بازدید میدانی به شهر وحدتیه سفر خواهند نمود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33344