کد خبر: 33330 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1401 - 22:27
فرماندار تنگستان: جاده اهرم - فراشبند بازگشایی شد

نوای جنوب: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: با همت نیروهای راهداری مسیر اهرم - فراشبند که بر اثر بارندگی و ریزش کوه در حد فاصل شهر مرکز این شهرستان تا شهر کلمه از روز شنبه هشتم مرداد ماه بسته شده بود با همت نیروهای راهداری به صورت کامل بازگشایی شد.





 

نوای جنوب:فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: با همت نیروهای راهداری مسیر اهرم - فراشبند که بر اثر بارندگی و ریزش کوه در حد فاصل شهر مرکز این شهرستان تا شهر کلمه از روز شنبه هشتم مرداد ماه بسته شده بود با همت نیروهای راهداری به صورت کامل بازگشایی شد.

احمد لطفی  افزود: در حادثه ریزش کوه ۲۰ کیلومتر از مسیر اهرم - فراشبند بسته شد که در زمان حاضر نیروهای راهداری علاوه بر بازگشایی اقدام به پاکسازی کامل مسیر کرده و تردد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: باتلاش ۶۰ ساعته نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای محور اهرم - فراشبند در شهرستان تنگستان بازگشایی و تردد خودروها درآن جریان دارد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: این محور پس از بارندگی عصر شنبه در محدوده تونل پیامبر اعظم (ص) دچار ریزش شده بود که با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری شد.

وی یادآور شد: در جریان بازگشایی محور اهرم - فراشبند ۲۰ نفر نیرو و ۱۰دستگاه ماشین آلات راهداری مشارکت داشتند و بیش از چهار هزار متر مکعب سنگ و گل و لای از سطح محور تخلیه شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33330