نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1401 - 08:49

نوای جنوب:معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: دهیاری‌های تنگستان حق هزینه‌کرد خارج از محدوده روستا را ندارند





نوای جنوب:معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: دهیاری‌های تنگستان حق هزینه‌کرد خارج از محدوده روستا را ندارند.

 روح‌الله تنگستانی عصر سه‌شنبه در نشست آموزشی سامانه تدارکات الکترونیک دولت در تنگستان عنوان داشت: هر اقدامی که دهیاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهند در خصوص خرید تجهیزات و یا واگذاری دیگر اقدامات مالی انجام دهند باید تمام اقدامات دهیاران و دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام گیرد.

 

وی بیان کرد: دهیاران شهرستان در خصوص طرح و برنامه‌های عمرانی خود تلاش کنند بر اساس برآورد و در بودجه سالانه دهیاری انجام شود و طرح و برنامه بایست در مصوبات شورای گنجانده شده باشد و انجام آن را به بعد از تصویب هیأت تطبیق محول کنید.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان ادامه داد: دهیاران توجه کنند در خصوص هزینه‌های فرهنگی فقط می‌توانند در بحث فرهنگی و بر اساس قانون و مقررات و با مصوبه هیئت تطبیق پرداخت‌ها انجام دهند و نیاز است درآمدها و هزینه‌های روزانه توسط امور مالی تهیه و تنظیم شود.

 

وی با اشاره به اینکه دهیاران در خارج از محدوده روستا هیچ مسئولیتی برای انجام هزینه ندارند افزود: دهیاران توجه داشته باشند هر گونه هزینه کرد خارج از طرح هادی روستاها خارج از قوانین و مقررات بوده و در این خصوص جدا پرهیز کنند.

 

تنگستانی با اشاره به اینکه دهیاران وظایف کارشناسان مالی را به آنها متذکر شوند اظهار داشت: هرگونه تخلف از طرف دهیار مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و پیگرد قانونی دارد حتی زمانی که مسئولیت دهیاری دیگر به شخص دیگری محول شده باشد. در برخی موارد دهیاران وظایفشان از شهرداران در سطح شهرها بیشتر است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: با توجه به نزدیک شدن توده بارشی مونسون به استان و شهرستان دهیاران لازم است در محدوده روستا تمام نکات ایمنی و بازدارند مدنظر داشته باشند و به‌موقع اقدامات لازم را با آمادگی کامل به عمل آورند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار