کد خبر: 33167 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1401 - 17:03
فروش خودروی محبوبِ ستاره موسیقی جهان+تصاویر

نوای جنوب:کادیلاک کمیاب الویس پریسلی، که تنها ۱۱ عدد از این مدل در سال ۱۹۷۶ تولید شده است، با نام کامل Cadillac Castillian Fleetwood Brougham Estate Wagon شناخته می شود

نوای جنوب:کادیلاک کمیاب الویس پریسلی، که تنها ۱۱ عدد از این مدل در سال ۱۹۷۶ تولید شده است، با نام کامل Cadillac Castillian Fleetwood Brougham Estate Wagon شناخته می شود. این ماشین یک موتور ۸.۲ لیتری V۸ دارد و تنها ۳۰,۰۰۰ کیلومتر را پیموده است. این خودروی خاص توسط DD Classics در ریچموند لندن به قیمت حدود ۷۰,۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

فروش خودروی محبوبِ ستاره موسیقی جهان

به گزارش خلیج فارس؛ کادیلاک الویس پریسلی، به عنوان یک فلیت وود بروگهام استاندارد توسط کمپانی کادیلاک در ایالات متحده ساخته شد که در آن زمان بسیار لوکس بود. سپس این خودروی زیبا توسط شرکتی به نام Traditional Coachworks، ارتقا داده شد. این تغییرات شامل همه چیز از رنگ جدید گرفته تا چرم جدید و تجهیزات مجلل تر داخل آن بود. 

فروش خودروی محبوبِ ستاره موسیقی جهان

این خودرو با سند اصلی خود ارائه می شود که شامل مشخصات قبل از ارتقای آن و قیمت ۱۲,۵۳۳ دلاری آن در سال ۱۹۷۶  است که با گزینه هایی از جمله روکش چرمی، صندلی جلو برقی ۶ جهته، استاندارد چرخ فرمان، کنترل کروز و گزینه های متعدد دیگر ارائه شده است. برای خرید چنین خودرویی در سال ۱۹۷۶ به حدود ۳۰,۰۰۰ دلار یا حدود ۱۵۴,۰۰۰ دلار به پول امروزی نیاز داشتید.

فروش خودروی محبوبِ ستاره موسیقی جهان

الویس پریسلی در ۸ ژانویه ۱۹۳۵ به دنیا آمد و ۱۶ آگوست ۱۹۷۷ درگذشت. او که پادشاه راک اند رول لقب گرفته است، به عنوان یکی از برجسته ترین شخصیت های فرهنگی قرن بیستم شناخته می شود. تفاسیر پرانرژی او از آهنگ ها و سبک اجرای تحریک آمیزش، او را به سمت موفقیت بزرگی سوق داد.

فروش خودروی محبوبِ ستاره موسیقی جهان

کار موسیقی او در سال ۱۹۵۴ با ضبط در Sun Records با تهیه کنندگی سام فیلیپس، که می خواست صدای موسیقی آفریقایی-آمریکایی را به مخاطبان بیشتری برساند، آغاز شد. اولین تک‌آهنگ پریسلی به نام Heartbreak Hotel در ژانویه ۱۹۵۶ منتشر شد و به موفقیت بی نظیری در ایالات متحده رسید. پریسلی با حضور موفق در تلویزیون، به چهره اصلی موسیقی جدید راک اند رول تبدیل شد. تنها چیزی که الویس بیشتر از موسیقی و تجارت دوست داشت، ماشین بود. رانندگی تقریباً همیشه در ذهن او بود.

منبع: روزیاتو

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/33167