نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 تير 1401 - 15:41

نوای جنوب:در ادامه حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان و دکتر رضایی نماینده انقلابی و تلاشگر شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تکریم و تجلیل از زحمات حجت الاسلام موسوی به تبیین نقش و جایگاه مهم نمازجمعه و امام جمعه در نظام اسلامی، لزوم تقوای سیاسی، اجتماعی ،دینی و.... پرداختند.

نوای جنوب:آئین تکریم، تودیع و معارفه امامان جمعه شهر وحدتیه*

 

  . در این آئین که روز سه شنبه ۲۸ تیرماه درمحل حسینیه اعظم شهر وحدتیه برگزار گردید علاوه بر حضور شهروندان مومن و ولایت مدار، مدیران و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، دکتر رضایی نماینده انقلابی شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام بهمیاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، حجت الاسلام کمالی مشاور استاندار، ائمه جمعه شهرهای برازجان، سعدآباد،دالکی، آبپخش، شبانکاره، آبدان و .... ، بارگاهی معاون سیاسی فرماندار دشتستان، شریفی بخشدار سعدآباد،  فرماندهان نظامی و انتظامی،میر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی، بخشی و شهر وحدتیه حضور داشتند. 

 

🌀◀️ در این آئین که همراه با زیارت قبور مطهر شهدای شهر، برگزاری سرود توسط گروه سرود اسرا شهر وحدتیه و پخش کلیپی از مهمترین فعالیتها و اقدامات امام جمعه شهر همراه بود، حجت الاسلام سید باقر حسینی امام جمعه موقت شهر، ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه در سخنانی ضمن تبریک عید غدیر و تشکر از حضور ارزشمند مسئولین و ائمه جمعه تصریح نمود نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاهی به منظور هم افزایی، انسجام آفرینی و وحدت بخشی میان مردم یک جامعه است که مجموعه عملکرد این نهاد در مسیر انقلاب اسلامی و سربلندی نظام اسلامی حائز اهمیت است. ایشان از تلاش ها و اقدامات مهم حجت الاسلام حاج سید یعقوب موسوی امام جمعه شهر وحدتیه که بیش از یک دهه در این سنگر به فعالیت مشغول بودند تقدیر و تشکر نمودند.

 

🌀◀️ در ادامه حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان و دکتر رضایی نماینده انقلابی و تلاشگر شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تکریم و تجلیل از زحمات حجت الاسلام موسوی به تبیین نقش و جایگاه مهم نمازجمعه و امام جمعه در نظام اسلامی، لزوم تقوای سیاسی، اجتماعی ،دینی و.... پرداختند.

 

🌀◀️ سپس حجت الاسلام موسوی امام جمعه اسبق شهر وحدتیه که بیش از یک دهه در این سنگر حضور داشتند در سخنانی به ایراد اهم فعالیتها و اقدامات دفتر امام جمعه شهر وحدتیه در یک دهه گذشته پرداختند و تلاش و کوشش برای محرومیت زدایی و کمک مالی به خانواده های فقیر خصوصا سادات درسطح شهرستان، احداث ساختمان سه طبقه برای ستاد نماز جمعه،همراهی و همکاری با مردم و....را از مهمترین اقدامات صورت گرفته عنوان نمودند.حاج آقا موسوی در پایان از همشهریان خود طلب بخشش و حلالیت نمودند.

 

🌀◀️ حجت الاسلام بهمیاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر نیز در این آئین با قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام ولی صمصامی به امامت جمعه شهر وحدتیه از زحمات وتلاشهای حجت الاسلام موسوی بابت حضور و تلاش یک دهه در این سنگر تقدیر و تشکر نمودند.

 

🌀◀️ در این آئین مهندس ارشدی شهردار وحدتیه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین عزیز از زحمات حجت الاسلام موسوی و حجت الاسلام حسینی تقدیر نمودند.ایشان نبود سالن اجتماعات برای برگزاری چنین جلساتی را از مشکلات مهم شهر عنوان داشتند و خواستار پیگیری مسئولین در این خصوص گردیدند.

 

🌀◀️ در پایان مراسم نیز حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه جدید شهر وحدتیه با عرض ارادت به پیشگاه شهروندان مومن،  خودرا خادم آنان در سنگر نماز جمعه نامید و خواستار همدلی و همکاری همگانی در جهت پیشبرد امورات شهر گردیدند.

سپس مسئولین حاضر ضمن تکریم و تجلیل از زحمات بیش از یک دهه ای حجت الاسلام موسوی به عنوان امام جمعه شهر لوح های سپاس و تقدیر نامه هایی از جانب مسئولین شهری و استانی تقدیم ایشان نمودند. 
























 












 







 



 

 





 



































 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار