نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 تير 1401 - 16:30

نوای جنوب:نوای جنوب:کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر به ریاست یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر و با حضور شیخ موسی احمدی نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، علی پورداود معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

نوای جنوب:کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر به ریاست یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر و با حضور شیخ موسی احمدی نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، علی پورداود معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ یونس باربرز در این جلسه اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 شهرستان دیر را 92 میلیارد تومان عنوان نمود و گفت: عمده این اعتبارات به پروژه های نیمه تمام و بخشی نیز به مطالبات پروژه های تمام شده اختصاص دارد.

فرماندار دیر با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان بسیار است و اعتبارات زیادی می طلبد افزود: نزدیک به 80 درصد اعتبارات تملک دارایی به صورت متمرکز است که مدیران دستگاه ها می توانند با برنامه و پیگیری اعتبارات مورد نیاز را از مرکز کشور از طریق وزارت خانه های متبوعشان جذب کنند.

وی توزیع اعتبارات شهرستان را بر حسب ضرورت و اولویت خواند و خاطرنشان کرد: رویکرد ما در دولت تحقق رشد اقتصادی است.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود: طرح بزرگ پرورش میگو در محدوده بردخون در صورت تحقق می تواند اشتغالزایی بالا و ارزآوری خوبی برای کشور به دنبال داشته باشد.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه شهرستان دیر دروازه ارتباط با کشور قطر است اضافه نمود: احداث سالن اجتماعات در شهر دیر برای میزبانی مراسمات و برگزاری همایش ها یک نیاز است.

نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مساله در توزیع اعتبارات، توجه به زیرساخت هاست که در برنامه ریزی ها بایست دیده و هزینه شود.

شیخ موسی احمدی، نظارت بر اجرای پروژه ها را نکته مهمی دانست که جزو رسالت مجلس و نمایندگان است.

وی خاطر نشان کرد: به مدیران استانی گفته ایم در اعبتارات گرفته شده از مرکز کشور به جنوب استان نیز توجه داشته باشند. در توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، نگاه یکسان به همه شهرستان ها را خواستاریم.

نماینده شهرستان های دیرف کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: مدیران اگر با حساسیت و به موقع در وزارت خانه ها حضور پیدا کنند می توانند اعتبارات ملیمورد نیاز را جذب کنند و امیدواریم اعتبارات به موقع، به جا و با نظارت هزینه شود.


















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار