نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 تير 1401 - 19:28
اعلام شد

نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از استقرار فعالین اقتصادی استان بوشهر به صورت رایگان در مجتمع های تجاری دلوار شهرستان تنگستان خبرداد.







نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از استقرار فعالین اقتصادی استان بوشهر به صورت رایگان در مجتمع های تجاری دلوار شهرستان تنگستان خبرداد.

🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی گفت: در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال و دستیابی به اهداف دولت سیزدهم در جهت تسهیل رفع موانع کسب و کار و کمک به اشتغال آفرینی برای اولین بار به همت این اداره کل و خیرین کارآفرین بخش دلوار با هدف تثبیت و توسعه کسب و کارها این فرصت فراهم گردیده است.

وی ادامه داد : 230 واحد از مجتمع های پارسیان و مروارید دلوار شهرستان تنگستان به مدت 3 سال به صورت رایگان در اختیار فعالین اقتصادی استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

🔹کشاورزی عنوان کرد: اولویت واگذاری واحدها با تعاونیها، مشاغل خرد و خانگی، واحدهای دانش بنیان، واحدهای تولیدی و توزیعی با اشتغال بالا ، زنان سرپرست خانوار و همچنین و همجنین بومیان بخش دلوار و شهرستان تنگستان خواهد بود.

🔹مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند با به همراه داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و مدارک معتبر مربوط به فعالیت شغلی از تاریخ 15/4/1401 لغایت 22/4/1401 به آدرس بوشهر، خیابان فرهنگ،کوچه مهرگان 5- اتاق تعاون استان بوشهر مراجعه نمایندو همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با اتاق تعاون استان بوشهر به شماره 07733558973 تماس حاصل فرمایند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار