نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 تير 1401 - 14:52
صادر شد:

نوای جنوب:چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده؛ روزی برای تجدید میثاق خدمتگزاران مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مردم از یک سو و توجه بیشتر شهروندان به ضرورت همراهی و همدلی با تلاشگران شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت ساختن محیطی زیبا‌تر، ارائه‌ی خدماتی مطلوب‌تر و همت و همراهی مضاعف برای طی شدن مسیر سخت توسعه‌ی شهرها و روستاهای ایران عزیز.

 




نوای جنوب: 

 

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ*

 

شهرداری و دهیاری‌ به عنوان مرکز مدیریت خدمت به جامعه‌ی شهری و روستایی کشور عرصه‌ای است مقدس که جز با خلوص نیت و صفای نفس نمی‌توان موقعیتی برای خدمت صادقانه و کارآمد در آن متصور بود. خط مقدم میدان مبارزه با کمبودها و معضلات مختلفی که شاید برای پرداختن به هرکدام ساز و کاری مجزا و کارشناسی شده همراه با عملکردی جهادی و ایثارگونه لازم است.

جایگاهی که نمادهای تاریخی و کم‌بدیلی همچون شهید باکری مایه‌ی فخرش شده‌اند و هرگونه کم‌فروشی در این میدانِ خدمت، کفران لطف حق‌تعالی است و ظلمی نابخشودنی در حق آحاد شهروندان.

چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده؛ روزی برای تجدید میثاق خدمتگزاران مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مردم از یک سو و توجه بیشتر شهروندان به ضرورت همراهی و همدلی با تلاشگران شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت ساختن محیطی زیبا‌تر، ارائه‌ی خدماتی مطلوب‌تر و همت و همراهی مضاعف برای طی شدن مسیر سخت توسعه‌ی شهرها و روستاهای ایران عزیز.

اینجانب به نوبه‌ی خود این مناسبت فرخنده را به همه‌ی تلاشگران صدیق در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌خصوص همکاران ارجمند و پرتلاش خانواده‌ی بزرگ شهرداری برازجان تبریک عرض نموده، آرزو می‌کنم همدلی و همراهی شهروندان با مجموعه‌ی خدمتگزار مدیریت شهری هر روز مستحکم‌تر و اثربخش‌تر از پیش باشد.

ان‌شاالله

 

با احترام

*مرتضی قدوسی*

*شهردار برازجان*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار