کد خبر: 32726 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 تير 1401 - 11:41
نشست ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه با مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر+تصاویر

نوای جنوب: به منظور پیگیری استقرار مجدد شعبه اقماری تأمین اجتماعی در شهر وحدتیه، نشست ریاست شورای اسلامی شهر با مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر برگزار گردید. 







نوای جنوب:  به منظور پیگیری استقرار مجدد شعبه اقماری تأمین اجتماعی در شهر وحدتیه، نشست ریاست شورای اسلامی شهر با مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر برگزار گردید. 

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز شنبه ۱۱ تیرماه و در محل دفتر جناب آقای دیری ریاست سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار گردید آقایان سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و آقای پور سعادت معاون تعهدات اداره کل حضور داشتند.

 

  در ابتدای این نشست آقای سالاری ضمن تشکر از اختصاص وقت و تشکیل نشست بابیان میزان جمعیت، ظرفیتها و توانمندی‌های کارگری و.... خواستار تحقق مطالبه شهروندان و قشر کارگری شهر مبنی بر استقرار مجدد شعبه اقماری تأمین اجتماعی در شهر وحدتیه گردیدند. سالاری ادامه داد در سال های گذشته این شعبه دایر و خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه میداد لیکن از سال ۱۳۹۹ تا کنون تعطیل گردیده و موجب نارضایتی عمومی شده است.

 

  در پایان نیز جناب آقای دیری مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر با تشکر از پیگیری صورت گرفته قول مساعد دادند که در اسرع وقت موضوع را پیگیری نمایند و تا قبل از آبان ماه مجددا شعبه اقماری در شهر وحدتیه استقرار یابد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32726