کد خبر: 32687 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 11 تير 1401 - 22:12
استقلال؛ قهرمانی با رفتاری آماتور!

نوای جنوب:استقلال تهران بار دیگر قصد دارد تابستانی پر استرس را برای هوادارانش رقم بزند.

نوای جنوب: 

 :استقلال تهران رفتار عجیبی در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته است. خیلی‌ها گمان می‌کردند رفتن یکباره مجیدی از این تیم شوکی وارد کرده و سردرگمی تیم به خاطر این موضوع است. اما هرچه که از روز‌های قهرمانی استقلال می‌گذرد بیشتر با بحران‌های بزرگ این تیم آشنا می‌شویم. بحران‌هایی که نشان از یک رفتار آماتور دارد.

  به نقل از فرارو، سه هفته بعد از قهرمانی برای استقلالی‌ها با دغدغه انتخاب جانشین فرهاد مجیدی سپری شد. رفتن ناگهانی مجیدی اولین موضوع غیرحرفه‌ای رخ داده در استقلال بود. هم سرمربی باید پیش‌بینی می‌کرد که چنین اتفاقی رخ خواهد داد و مدیریت را باخبر می‌کرد و هم مدیریت باشگاه باید خیلی زود واکنش نشان می‌داد. اما فرهاد یک‌شبه از استقلال رفت تا ۱۹ روز بعد از رفتنش ساپینتو در تهران آفتابی شود.

خیلی‌ها گمان می‌کردند آمدن ساپینتو به معنی پایان بحران‌هاست. ولی خبری از آرامش در اردوی استقلال نبوده و نیست. مهم‌ترین دلیلش هم رفتار غیرحرفه‌ای مدیریت باشگاه است. برای نمونه در همین فقره ساپینتو هنوز معلوم نیست وضعیت او در باشگاه چگونه است.

به صورت طبیعی باشگاه باید زمان شروع تمرینات باشگاه، اردو‌های احتمالی و آماده‌سازی برای لیگ را اعلام می‌کرد. اما هیچ خبری از این ماجرا نیست. باشگاه حتی اعلام نکرده که دستیاران ساپینتو در این فصل چه کسانی هستند و ترکیب روی نیمکت استقلال از کجا خواهد آمد. در چنین شرایطی که بدیهیات ناواضح است باید به هواداران حق داد که نگران وضعیت استقلال در بازار نقل و انتقالات باشند.

آن هم در حالی که در این روز‌ها عمده خرید‌های استقلال از طریق صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی خودشان اعلام کرده‌اند استقلالی شده‌اند یا قراردادشان را تمدید کرده‌اند.

سردار آجرلو مدیر با سابقه‌ای است و همین مسئله هم به او کمک کرد فصل قبل استقلال را به قهرمانی برساند. اما این موفقیت مهم هیچگاه دلیل نمی‌شود ایرادات بزرگ امروز استقلال و مدیریت او را نادیده بگیریم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32687