کد خبر: 32675 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 تير 1401 - 12:48
نشست مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با سردار سوسنی فرمانده ناحیه انتظامی استان بوشهر+تصاویر

نوای جنوب:   به منظور اخذ مجوز استقرار و گشت زنی پلیس راهور در سطح شهر  نشست مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با سردار سوسنی فرمانده ناحیه انتظامی استان بوشهر برگزار گردید.

نوای جنوب:   به منظور اخذ مجوز استقرار و گشت زنی پلیس راهور در سطح شهر  نشست مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با سردار سوسنی فرمانده ناحیه انتظامی استان بوشهر برگزار گردید.

 

  در این نشست و دیدار که روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه و در محل دفتر سردار سوسنی فرمانده محترم ناحیه انتظامی استان بوشهر برگزار گردید، مهندس حسین ارشدی شهردار و آقایان سالاری و حق رو ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه حضور داشتند. 

 

  در ابتدای این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه و آقایان سالاری و حق رو طی سخنانی ضمن تشکر از وقت اختصاص داده شده به مدیران شهر وحدتیه تصریح نمودند: شهر وحدتیه به‌عنوان‌ سومین شهر پرجمعیت شهرستان دشتستان دارای موقعیت جغرافیایی و استقراری ویژه ای است. مسیر ترانزیتی و کوتاه ترین محور مواصلاتی استانهای فارس، بوشهر و خوزستان و مسیر دسترسی به شهر گناوه ازاین شهر عبور مینماید و هر روزه شاهد عبور و مرور و تردد میزان قابل توجهی انواع خودروهای سبک و سنگین مسافری و باری از این محور هستیم. در ایام نوروز و سایر مواقع مسافر پذیری استان و شهر گناوه ترافیک سنگینی دراین محور برقرار که به تبع آن درسطح شهر وحدتیه نیز ترافیک سنگینی در طول سال برقرار است و جهت تسهیل عبور و مرور همچنین افزایش ایمنی تردد وارائه آموزش های ترافیکی لازم به شهروندان میطلبد که پلیس راهور در این شهر مستقر و گشت زنی داشته باشد. متاسفانه عدم حصول این امر موجب گردیده تعداد تصادفات جرحی و فوتی در این منطقه افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

  مدیران شهری شهر وحدتیه ادامه دادند؛ منطقه کشاورزی و جالیزی وحدتیه و روستاهای تابعه در فصل برداشت محصول و جهت بارگیری و حمل این محصولات جهت انتقال به بازارهای مصرف در استان‌های مجاور همچنین وجود تاسیسات گسترده و مهم نفت نرگسی در مجاورت این شهر موجبات افزایش ترافیک روزمره در سطح محورهای ورودی و خروجی و سطح شهر وحدتیه شده اند.

 

  در ادامه شهردار و ریاست و عضو شورای اسلامی شهر از سردار سوسنی فرماندهی محترم ناحیه انتظامی استان بوشهر خواستار صدور مجوز استقرار وگشت زنی پلیس راهور در شهر وحدتیه به عنوان تنها شهر نفت خیز شهرستان دشتستان و سومین شهر پرجمعیت این شهرستان گردیدند و در جهت تحقق این موضوع قول مساعدت و همکاری لازم در بحث خرید و اعطاي خودرو، تهیه محل اسکان و..... را دادند.

 

🌀◀️ در پایان سردار سوسنی ضمن خیرمقدم به مدیران اجرایی شهر وحدتیه و تقدیر از پیگیری مجدانه مطالبات شهروندان و تلاش برای کاستن آلام و کمبودهای شهر همچنین سپاس و تشکر از همکاریها، مساعدت‌های و همیاری‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه با مجموعه نیروی انتظامی قول مساعد دادند که با قید فوریت درخواست مطروحه را بررسی و دستورات مقتضی را صادر خواهند نمود.





 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32675