نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 تير 1401 - 16:48
صادر شد

نوای جنوب:علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری بوشهر ، ضمن گرامیداشت این دهه و قدردانی از فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: دهه تولید و تجارت،فرصت مناسبی برای ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران ، کارآفرینان، کارگران ، مدیران و کارکنان عرصه تولید و تجارت است.





نوای جنوب: پیام تبریک دکتر باستین به مناسبت دهه تولید و تجارت 

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری بوشهر ، ضمن گرامیداشت این دهه و قدردانی از فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: دهه تولید و تجارت،فرصت مناسبی برای ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران ، کارآفرینان، کارگران ، مدیران و کارکنان عرصه تولید و تجارت است.

 فعالان عرصه تولید و تجارت در سخت‌ترین شرایط تحریم و پیچیدگی‌هایی که امروز در مسیر تولید و تجارت وجود دارد، با تلاش و توکل اجازه ندادند حتی یک لحظه چرخ تولید متوقف، و یا کند شود.

 

 بدون شک دستاوردهای حاصله در زمینه تولید و تجارت و کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت، معدن و تجارت مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این دیار است.

 

در سالی که به فرمان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، استانداری بوشهر  در سایه حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، استاندار پرتلاش استان و همکاری دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی تمام تلاش خود را برای هموارکردن مسیر تولید انجام خواهد داد و سنگ‌ها را از جلوی پای تولیدکنندگان برخواهد داشت.

اینجانب وظیفه ی خود  می دانم ضمن تبریک دهه تولید و تجارت خدمت تمامی فعالان این عرصه، از خداوند سبحان توفیق روز افزون  برای جهادگران اقتصادی استان و کشور مسئلت نمایم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار