کد خبر: 32538 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 تير 1401 - 20:25
مدیرعامل آبفای بوشهر در میز خدمت پاسخگوی نمازگزاران شد+تصویر

نوای جنوب: ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: میز خدمت آبفا بوشهر همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد تا در ارتباطی بدون واسطه مطالبات شهروندی در حوزه آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت.





 

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر با حضور در میز خدمت مصلی نماز جمعه بوشهر پاسخگوی نمازگزاران شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: میز خدمت آبفا بوشهر همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد تا در ارتباطی بدون واسطه مطالبات شهروندی در حوزه آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: برپایی میز خدمت فرصتی است تا شهروندان به دور از بروکراسی زمان‌بر اداری مسائل و مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند.

 

عالی ادامه داد: در میز خدمت شرکت آبفا بوشهر اطلاعاتی پیرامون نحوه صرفه جویی، فرایند واگذاری انشعاب آب، میزان پیشرفت پروژه‌های آب شیرین‌کن به عنوان عامل موثر در پایداری آب شرب استان اطلاع رسانی شد.

 

وی اظهار کرد: کمبود آب شرب به دلیل دومین سال خشکسالی و کاهش ذخیره پست سدها ایجاب می‌کند تا مصرف بهینه آب در دستور کار جدی مشترکان قرار گیرد.

 

عالی افزود: برخی از هدر رفت آب در استان بوشهر نیز به دلیل فرسودگی شبکه و وجود انشعاب‌های غیرمجاز است که در این زمینه اقدامات مطلوبی اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و دامی بویژه در مناطق روستایی از دیگر عوامل تهدیدکننده تامین آب پایدار است که نیاز است هم استانی در راستای تامین آب هم استانی آب شرب را به مصرف غیرشرب نرسانند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32538