کد خبر: 32533 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 تير 1401 - 19:57
مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف کشاورزی،صنعتی و اداری بوشهر مصرف برق را حدود۱۰۰ مگاوات کاهش داد

بیان کرد: با وجود بکارگیری این ظرفیتها هنوز مصرف برق استان بوشهر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد و لازم است مشترکان  به طور جد برای کاهش مصرف برق در بخشهای غیر ضرور تلاش کنند.





نوای  جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جلسه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در راستای جلوگیری از اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی با مدیریت صورت گرفته در مصرف برق بخش‌های کشاورزی، صنعتی و عمومی اداری، مصرف برق این استان ۱۰۰ مگاوات کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در نشست با حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان 

بیان کرد: با وجود بکارگیری این ظرفیتها هنوز مصرف برق استان بوشهر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد و لازم است مشترکان  به طور جد برای کاهش مصرف برق در بخشهای غیر ضرور تلاش کنند.

حشمتی افزود: مساجد و حسینیه های استان با توجه به کنترل های صورت گرفته از مرکز پایش شرکت توانیر در استان بوشهر از سیر صعودی و افزایش مصرف برق بعد از انجام فرایض عبادی نماز برخوردار هستند و از اداره اوقاف درخواست میشود از طریق هیئت امنا مساجد نسبت به خاموش نمود وسایل برقی بعد از اتمام مراسمها اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: در استان بوشهر با ریاست استاندار و در شهرستان های استان با ریاست فرمانداران کارگروه های مدیریت مصرف تشکیل شده که ظرفیتی بسیار خوب در راستای تحقق اهداف مدیریت مصرف برای عبور موفق از پیک محسوب می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور نیز در این نشست عنوان کرد : اداره اوقاف استان آماده همکاری برای اشاعه فرهنگ در زمینه کاهش و اعمال مدیریت مصرف برق می باشد و در این راستا با برگزاری همایش ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ادارات شهرستانی با همراهی هیات امنای مساجد و حسینیه ها بتواند در اعمال کاهش مصرف برق در ساعت اوج بار اقدام نمایند.

وی افزود: لیست مساجد و اماکن مذهبی که نسبت به خاموش کردن وسایل برقی بعد از اتمام فرایض دینی اقدام نمی کنند به سازمان اوقاف تحویل گردد تا رسیدگی لازم انجام شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32533