کد خبر: 32509 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 تير 1401 - 18:44
امام جمعه دشتستان: خدمات جهادی و انقلابی مدیرکل کمیته امداد امام استان در رسیدگی به محرومان ستودنی است.

نوای جنوب:حجة الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در دیدار صبح روز پنج شنبه دکتر میری مدیرکل کمیته امداد امام استان بوشهر از خدمات گسترده، جهادی و انقلابی وی و مجموعه ی امداد استان تجلیل نمود و گفت: جذب اعتبارات و امکانات برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان و محرومان و رشد چشمگیر آن و کسب رتبه برتر در کشور از افتخارات امداد و مدیرکل آن و شایسته ی تقدیر و تجلیل است.





نوای جنوب:امام جمعه دشتستان: خدمات جهادی و انقلابی مدیرکل کمیته امداد امام استان در رسیدگی به محرومان ستودنی است.*

 

حجة الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در دیدار صبح روز پنج شنبه دکتر میری مدیرکل کمیته امداد امام استان بوشهر از خدمات گسترده، جهادی و انقلابی وی و مجموعه ی امداد استان تجلیل نمود و گفت: جذب اعتبارات و امکانات برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان و محرومان و رشد چشمگیر آن و کسب رتبه برتر در کشور از افتخارات امداد و مدیرکل آن و شایسته ی تقدیر و تجلیل است.

 

امام جمعه دشتستان اقدامات کمیته ی امداد در ساخت مسکن، تهیه ی اقلام ضروری زندگی و جذب مشارکت گسترده خیرین را بسیار ستودنی ارزیابی کرد و افزود: محرومین و نیازمندان در این شرایط سخت نیاز به حمایت و رسیدگی بیشتر دارند و الحمدالله مجموعه ی امداد استان اهتمام جدی در این راستا دارند و می بایست با عزم جدی و برنامه ریزی دقیق این خدمات را ادامه دهند.

 

حجة الاسلام مصلح آقای دکتر میری مدیرکل کمیته امداد استان را مدیری خدوم، جهادی و مخلص معرفی کرد و برای وی و همکارانش توفیق مسألت نمود.

 

در ابتدای این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گزارشی از عملکرد یکسال اخیر ارائه کرد و گفت: کمیته ی امداد امام استان در تمامی شاخص ها در سطح کشور رشد داشته و جزو برترین ها است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32509