کد خبر: 32493 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 02 تير 1401 - 09:25
روز چهارشنبه:
نشست هم اندیشی شهردار وحدتیه با رسانه ها برگزار شد+جزئیات و تصاویر

نوای جنوب:با حضور شهردار،  اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و نخستین کنفراس خبری شهردار وحدتیه برگزار گردید. 

 

نوای جنوب:با حضور شهردار،  اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و نخستین کنفراس خبری شهردار وحدتیه برگزار گردید. 

 

 دراین نشست و کنفرانس خبری که روز چهارشنبه اول تیرماه در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید علاوه برحضور و تشریف فرمایی اصحاب رسانه،مدیران و خبرنگاران رسانه های مکتوب و سایت های مطرح درسطح شهرستان، خبرنگار و نمایندگی صداوسیما در شهرستان و عکاسان خبری، آقایان مهندس ارشدی شهردار، حجت الاسلام حسینی و حق رو اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه و مدیران واحدهای مختلف شهرداری حضور داشتند. 

 

  در ابتدای این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن خوش آمدگویی به اصحاب رسانه و تقدیر از حضور آنان طی سخنانی از حسن اعتماد مردم در انتخاب ایشان به عضویت در شورای اسلامی و اعتماد اعضای شورا به انتخاب ایشان برای تصدی شهرداری وحدتیه تقدیر نمودند. ایشان خودرا خادم مردم و همراه و همکار شورای اسلامی و عضو ششم شورا در پیشبرد امور قلمداد نمودند.

 

  شهردار وحدتیه با تمجید از نقش رسانه ها در جامعه تصریح نمود: رسانه ها دیده بان حراست از بیت المال مردم هستند. ارشدی ادامه داد به منظور ارتباط بهتر و هم افزایی با شهروندان،اطلاع رسانی، اقناع افکار عمومی، آگاهی بخشی و نهایتا جلب مشارکت و رضایتمندی ۰عمومی تصمیم گرفتیم هرسه ماه یکبار نشست با اصحاب رسانه داشته باشیم.

ایشان در توصیف ترسیم افق آینده و چشم انداز توسعه شهر عنوان داشت که چشم انداز ۴ ساله برای شهر ترسیم که شامل برنامه ها وطرح های مختلفی در حوزه های فرهنگی، خدمات شهری، فضای سبز، عمران و.... است و دراین مسیر حرکت می‌کنیم.

 

  شهردار وحدتیه هدف اصلی در اجرای طرح ها و پروژه ها را اجرای طرح های نیمه تمام بالای ۷۰درصد عنوان نمودند و اجرا و تکمیل خیابان سعادت رادرحال حاضر مهمترین و اولویت دار ترین پروژه شهرداری نامید. وی در خصوص پیگیری مطالبه به حق شهروندان وحدتیه ای و اخذ عوارض  آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی اذعان داشت؛ تاکنون علی رغم پیگیریهای مستمر متاسفانه ریالی به وحدتیه پرداخت نشده و اصلا پاسخگو نیستند. ارشدی خواستار عمل نفت نرگسی و وزارت نفت به مسئولیتهای اجتماعی وقانونی خویش نسبت به مردم وحدتیه گردیدند. 

 

  درادامه نشست حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت، عضو شورای اسلامی شهر و ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و نامی نظری مدیر روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر طی سخنانی به تجلیل از اصحاب رسانه و نقش مهم آنها در شفاف سازی و آگاهی بخشی به مردم پرداختند. همچنین از همکاری ارزشمند آنان با روابط عمومي شهرداری تقدیر نمودند.

 

  سپس هریک از خبرنگاران سوالاتی را در حوزه های مختلف مطرح و مهندس ارشدی پاسخ خویش را ارائه نمودند.


 





















 




















































 


لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32493