کد خبر: 32474 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 تير 1401 - 15:35
به منظور پیگیری امورات شهروندان و با حضور ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه صورت گرفت؛ 🌀✅ نشست با مدیر کل اداره رفاه، کار و تأمین اجتماعی و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر+تصاویر

نوای جنوب: به منظور پیگیری امورات شهروندان و با حضور ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه نشستی با مدیر کل اداره رفاه، کار و تأمین اجتماعی و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار گردید. 

نوای جنوب: به منظور پیگیری امورات شهروندان و با حضور ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه نشستی با مدیر کل اداره رفاه، کار و تأمین اجتماعی و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار گردید. 

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست ها که با حضور آقایان سالاری و افشاری مطلق ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه ودر محل دفتر مدیران کل صورت گرفت اهم مشکلات، کاستیها و نیازمندی‌های شهر و شهروندان در حوزه راه و کار و اشتغال مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت. 

 

🌀◀️ در دیدار با دکتر مصدق کشاورزی مدیر کل اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی استان بوشهر، آقایان سالاری و افشاری مطلق با تشکر از وقت داده شده و بیان توانمندیها و پتانسیل های شهر وحدتیه به عنوان تنها شهر نفت خیز شهرستان دشتستان خواستار توجه بهتر وبیشتر جهت اشتغال زایی و رفع دغدغه جوانان همشهری جویای کار گردیدند.

 

🌀◀️ اهم موارد مطرح شده و پیگیری شده در دیدار با دکتر کشاورزی مدیر کل رفاه، کار و تأمین اجتماعی استان به شرح ذیل میباشد؛

🔹اشتغالزايي در شركت نفت

🔹 بيمه كارگري

🔹 بيمه كشاورزي

🔹 اعطاي وام قرض الحسنه

🔹 حمايت از مشاغل خانگي

🔹 حمايت از جوانان جوياي كار 

🔹 برگزار دوره هاي آموزشي برق، ابزار دقيق و جوشكاري

🔹 ايجاد بازارچه

 

🌀◀️ همچنین در دیدار با مهندس دستغیبی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر که همشهری عزیز مهندس اسماعیلی معاونت این اداره نیز حضور داشتند اهم مشکلات و مطالبات و کاستیهای حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی و درخواست گردید؛

 

🔹 دو بانده كردن مسير ورودي و خروجی شهر وحدتيه 

🔹 ساماندهي سه راهي وحدتیه 

🔹 ايجاد كمربندي شهر وحدتيه 

🔹 پيگيري زمين براي ساخت مسكن ملي 

 

🌀◀️ در این نشست ها مدیران کل قول همکاری و پیگیری مستمر و بازدید حضوری از شهر وحدتیه را دادند. 




 


لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32474