کد خبر: 32377 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1401 - 19:34
قاتل فراری در دیلم دستگیر شد+جزئیات

نوای جنوب:فرمانده انتظامی دیلم گفت: فردی که در استان خوزستان مرتکب قتل شده و به دیلم متواری و مخفی شده بود، با تلاش مأموران انتظامی دستگیر شد.

نوای جنوب:

 

 قاتل فراری در دیلم شناسایی و دستگیر شد

  فرمانده انتظامی دیلم گفت: فردی که در استان خوزستان مرتکب قتل شده و به دیلم متواری و مخفی شده بود، با تلاش مأموران انتظامی دستگیر شد.

  سرهنگ عباس علی یاری بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و اختلاف فامیلی منجر به قتل یک شهروند به ضرب گلوله در استان خوزستان شهرستان آبادان و متواری شدن قاتل به خارج از استان و اطلاع از اینکه قاتل به شهرستان دیلم متواری و مخفی شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی نهایتاً مخفیگاه و محل اختفا قاتل فراری در شهر دیلم شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دیلم اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را که قصد فرار از مخفیگاه خود داشت دستگیر و پس انتقال به مقر پلیس و بررسی سوابق متهم مشخص گردید از مجرمان حرفه ای دارای سوابق متعدد به ویژه قتل می‌باشد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32377