کد خبر: 32376 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1401 - 19:29
نشست مدیرکار کار ،تعاون و رفاه استان با مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان

نوای جنوب: مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر طی دیداری با مصدق کشاورزی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه و بررسی همکاری‌های چند جانبه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل را بررسی کردند.





نوای جنوب:نشست مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر با مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر

 

 

 مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر طی دیداری با مصدق کشاورزی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه و بررسی همکاری‌های چند جانبه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل را بررسی کردند.

 

محمدرضا تنو مدیر مسئول پایگاه خبری سمن جوانان در استان بوشهر با بیان روند فعالیت این پایگاه خبری گفت:پایگاه خبری سمن جوانان در استان بوشهر تا کنون بیش از یک رسانه فعالیت کرده است و هدف ما این است که در مرحله اول نخبگانی که در استان بوشهر گمنام و ناشناخته هستند .را معرفی کنیم و  مرحله بعد معرفی آن ها به ارگان های مربوطه جهت استفاده از ظرفیت این جوانان و حمایت از آن ها در عرصه های مختلف و استفاده از اطلاعات کارشناسان ما و چاپ مقاله های آن ها در روزنامه های معتبر استان است. 

 

 

وی افزود:قصد داریم در این پایگاه خبری یک کمیسیون اشتغال راه اندازی کنیم  متشکل از جوانان توانمند استان و کارشناسان اقتصاد و کارآفرینی پایگاه خبری در جهت حمایت از جوانان جویای کار. 

 

تنو گفت:پایگاه خبری سمن جوانان علاوه بر فعالیتی که در استان دارد،با انتخاب مدیر و مسئول در شهرستان های استان بوشهر، تیم شهرستان ها نیز تکمیل و فعاليت خود را آغاز کرده اند. 

 

در ادامه این جلسه مصدق کشاورزی مدیر کل اداره کار استان بوشهر با بررسی تفاهم نامه گفت:به این علت که این پایگاه خبری علاوه بر مرکز استان در سرتاسر شهرستان ها نیز فعالیت می‌کند، از این فرصت می‌توان جهت شناخت نیروهای کار جوان و کمک به توسعه استان استفاده کرد.

 

 

کشاورزی افزود: در این رسانه علاوه بر معرفی جوانان نخبه در حوزه های مختلف، باید جوانانی که پتانسیل کار را دارند معرفی و شناخته شوند. 

 

وی تصریح کرد:میزان مشارکت بانوان در حوزه اشتغال در استان بوشهر 34 درصد است و این آمار برای استان ما مطلوب نیست لذا این پایگاه خبری با استفاده از ظرفیت بانوان باید میزان مشارکت آنها  را افزایش دهد.

 

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود:  قشر جوان و نوجوان استان بوشهر با ذهنی سرشار از ایده نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند و یکی از وظایف ما حمایت از جوانان است که با همکاری دوسویه میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر این امر تحقق پذیر است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32376