نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 خرداد 1401 - 15:13

نوای جنوب:.فرماندار گناوه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان که پروژه مصوب سفر رئیس جمهور دارند آخرین وضعیت اجرا و پیگیری‌های به عمل آمده همراه با بودجه درنظرگرفته شده آن را به اطلاع عموم برسانند.

 





نوای جنوب:.فرماندار گناوه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان که پروژه مصوب سفر رئیس جمهور دارند آخرین وضعیت اجرا و پیگیری‌های به عمل آمده همراه با بودجه درنظرگرفته شده آن را به اطلاع عموم برسانند.

 

◽ به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمدتقی صفری در جلسه بررسی مصوبه‌های سفر رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان گناوه افزود با توجه به اینکه چندین مصوبه مهم در سفر رئیس جمهور برای این شهرستان در ۲ قالب استانی و شهرستانی با اختصاص بودجه در نظر گرفته شده است، مسئولان مربوطه با مدیران استانی پیگیری لازم را برای  جذب اعتبار به صورت میدانی انجام دهند.

◽وی  اظهارکرد: هر دستگاهی که از سهم بودجه استانی سفر رئیس جمهور بودجه‌ای جذب کرد، اطلاع رسانی کند زیرا  میزان سهم بودجه استانی و شهرستانی گناوه مشخص  و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

◽صفری بیان کرد: مصوبه های سفر رئیس جمهور به این شهرستان در حوزه دستگاه‌های راه و شهرسازی، آموزش و پرورش ، جهادکشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، صمت، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و نفت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با نام شهرستان و مشترک استانی است که بسیار مهم و اثرات خوبی در رشد و توسعه و پیشرفت منطقه خواهد داشت.

◽وی گفت: پروژه هایی که در کمیته برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۱ تعریف شده است با حساسیت خاصی دنبال می شود که اولویت تخصیص اعتبار برمبنای تکمیل پروژه های نیمه تمام و حایز اهمیت خواهد بود.

◽در این جلسه مسئولان دستگاه های مشمول  سفر رئیس جمهور گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب این سفر در شهرستان گناوه  را در هر حوزه ارایه دادند.

◽رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم ۱۶ مهر سال گذشته به استان بوشهر سفر کردند.

◽در این سفر هیات دولت سیزدهم ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار