کد خبر: 32263 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1401 - 16:09
دردسر جدید برای امیر تتلو و سحر قریشی!

نوای جنوب:در مورد علت این احضار هم تقویان گفته که در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند. اما بعید به نظر می‌رسد با توجه به سکونت این سه چهره جنجالی در خارج کشور، آن‌ها به ایران بازگردند و در دادگاه حاضر شوند. در چنین شرایطی احتمالا بازپرس دادسرای جنایی تهران برای امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی قراربازداشت صادر می‌کند.

نوای جنوب: 

 امیر تتلو و سحر قریشی که در طول ماه‌های اخیر با حواشی عجیب و متعددشان توجه کاربران را به خود جلب کردند. حالا با دردسر جدیدی مواجه شده اند که بازگشت امیر تتلو به ایران را با چالش روبرو می‌کند.

 به نقل از فرارو؛امیر تتلو به دادگاه احضار شده است. خبر را هم جام جم به نقل از محمدامین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران  منتشر کرده است. بر این اساس امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی باید در دادگاه حاضر شوند، در غیر این صورت  قرار بازداشت برای این سه نفر صادر می‌شود.

در مورد علت این احضار هم تقویان گفته که در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند.

اما بعید به نظر می‌رسد با توجه به سکونت این سه چهره جنجالی در خارج کشور، آن‌ها به ایران بازگردند و در دادگاه حاضر شوند. در چنین شرایطی احتمالا بازپرس دادسرای جنایی تهران برای امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی قراربازداشت صادر می‌کند.

با صدور چنین حکمی، امیر تتلو و دو چهره جنجالی دیگر در صورت ورود به ایران، سریعا بازداشت خواهند شد. با این وجود هنوز این سه نفر به احضاریه خود واکنشی نشان نداده اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32263