نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 خرداد 1401 - 21:47

نوای جنوب:همچنین هواشناسی از احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای خبر داده و از مردم به‌ویژه کودکان، سالمندان و بیماران خواسته است هنگام گرد و خاک از خانه بیرون نروند.

نوای جنوب:اداره کل هواشناسی بوشهر هشدار دریایی سطح نارنجی صادر و  اعلام کرد که از ظهر جمعه تا ظهر یکشنبه به علت وزش باد، خلیج فارس مواج خواهد بود و گردوخاک هم وارد استان خواهد شد.

  بنا به گزارش هواشناسی استان بوشهر، در این مدت سرعت وزش باد شدید شمال غربی، گاهی بیش از ۶۰ و در فراساحل جنوبی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و ارتفاع موج به ۲ متر  در ساحل و ۲.۵ متر در فراساحل خواهد رسید.

بر این اساس، اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی رخ می‌دهد و احتمال خطر غرق شدن شناور‌ها به‌ویژه شناور‌های سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تور‌های صیادی، غرق شدن شناگران و خطر خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحلی وجود دارد.

هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد که از شنا و تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی در سواحل و فراساحل استان خودداری و تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی در نظر گرفته شود.

همچنین هواشناسی از احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای خبر داده و از مردم به‌ویژه کودکان، سالمندان و بیماران خواسته است هنگام گرد و خاک از خانه بیرون نروند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گردو خاک

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار