کد خبر: 32067 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 18 خرداد 1401 - 17:06
در وصف این روزهای بوشهر
احمد محمدی زاده،وارث متروپلی از تمام مشکلات، فرمانده ای راه شناس از نهادی راهبردی +جزئیات

نوای جنوب:امروز شخصی سکان هدایت راهبردی استان را بدوش گرفته که از سردمداران هدایت راهبردی مجموعه عظیم سپاه اسلام به فرماندهی مقام معظم رهبریست و این سلسله مراتب نهایت سرسپردگی سردار راهبردی دیروز و حاج احمد محمدی زاده امروز را می رساند و چه چیزی بالاتر از این؟





نوای جنوب:در وصف این روزهای بوشهر 

 

مردمی پاک

قومی نجیب

پدرانی رنجدیده 

و...

این ها وصفی کوتاه از پاکی،صداقت،نجابت و پشتکار مردمانیست که بحق در برابر نامردمانی چون انگلیس ایستادگی و سوار بر قطار انقلاب طعم شیرین استقلال،آزاد و جمهوری اسلامی را چشیدند و امروزه نماد صفاتی هستند که می بایست بر آن ها شور سیاسی و عدالت خواهی بدون عقب نشینی را افزود.

استان بوشهر شاید متروپلی باشد از تمام ناکارامدی ها که بلاخره پس از سال ها رنگ و بوی  استاندار بومی و صادق را بخود دید . فرمانده ای راه شناس از نهادی راهبردی   که در وصفش همان بس که اگر نبودش،این مام وطن یعنی ایران عزیز نیز وجود نداشت و کیست که نداند سپاه را چه کسانی با چه منش و علم و سیاستی راهبری کرده اند که امروز خار چشم آمریکای جهانخوار است و امروز شخصی سکان هدایت راهبردی استان را بدوش گرفته که از سردمداران هدایت راهبردی مجموعه عظیم سپاه اسلام به فرماندهی مقام معظم رهبریست و این سلسله مراتب نهایت سرسپردگی سردار راهبردی دیروز و حاج احمد محمدی زاده امروز را می رساند و چه چیزی بالاتر از این؟

حاج احمد از همان ابتدا می دانست که این متروپل را با چه شرایطی و چه بروکراسی فشلی تحویل می گیرد.

می دانست که توده های استان از چه قشری هستند و واقف بود که استان بوشهر از حیث تنوع انسانی و تشتت آرا بی نظیر،شاید کم نظیر و برای خودش‌المانی‌از ایران کوچک است.

آگاه بود بر سلایق متنوع مستاجرین این متروپل و فهمش را داشت که حتی اگر وضعیت نظام اجرائی استانش مطابق میل ۹۰درصد احاد باشد آن ده درصد تمام توان خود و دیگران و حتی خارج از استان را بسیج می کنند تا نقاط مثبت ایشان  را تحت الشعاع دیدگاه های منفی گرایانه و خارج از گود خود قرار دهند و براستی چه سخت است برآوردن دیدگاه های همه و به نوعی ناشدنی

بله 

این ها را می دانست ولی ترجیح داد سیبل بشود ولی مام وطنش را یک جراحی ساختاری کند.

بهرصورت در سایه استقبال عظیم افکار عمومی که تا مدت ها رویای بومی بودن استاندارشان  را می کشیدند عنان بوشهر نام آور را در دست گرفت و مثل دیگرانی،ایشان نیز در ابتدای براوردن خواسته های گروه های سیاسی،کمیته ای تشکیل و با مشورت گرفتن از منتخبین هم سطح وزیر مردم،عنانداران شهرستان ها و عرشه داران کشتی شکسته و زنگ زده اش را انتخاب کرد.

آری!حقیقتا می دانست که چه چیزی را تحویل می گیرد.

پس از مدت ها این شد برخی از اقدامات حاج احمد بنوعی  بهترین و راهبردی ترین اقدامات وی  بود که در کورانبرخی اقدامات و عقاید متوقف و ازان جلوگیری شد

محمدی زاده می دانست که اگر فرماندار یک شهرستان از یک شهر باشد،دیگر شهرها معترض می شوند یا حتی فعالین دیگر محلات نسبت به اینکه چرا ایشان از محله خودشان انتخاب نشده معترض هستند هجمه وارد می کنند ولی ایشان مامور به وظیفه ای بود که عمل گراترین شخص حال حاظر این کشور به روی دوشش گذاشته بود.

این مهمات بهرصورت در حال پیشرفت است لیکن هر انسان منصفی می بایست نقاط منفی و مثبت را توامان ببیند و بهمین ترتیب هر فعال نقادی می بایست نقد را همراه با پیشنهاد مطرح کند در غیر اینصورت متحمل گناه نابخشودنی تخریب شده است.

امروزه روز بحول و قوه الهی و در سایه دولت عملگرای آیت الله رئیسی،رجای مردم به ترمیم و تغییر به حدی رسیده که اگر این استان را صدرنشین فهم سیاسی توام با ادب مباحثه ای در صدر قرار دارد بی راه نگفته ایم که این خود از پختگی فعالانش است.

ترمیم این کشتی یا متروپل و ایضا تربیت و اعتماد به نیروی بومی می بایست از گذشته ها شروع می گردید لیکن به سبب مصالحی که دولت ها برای خود قائل بودند محقق نشد منتهی می شود در این دولت به تربیت سیاست دانان جوان،گام دومی و منطبق بر فرامایشات کشتی بان اصلی این کشتی امیدوار بود.

بهرروی تمامی مدیران واقف به تشتت آرا که نقطه قوتیست هستند و تمام تلاششان تحقق مطالبات بحقیست که از گذشته به ارث رسیده است و این را نیز می دانند که بوشهری ها به همان سرعتی که دلباخته یک نفر می شوند با شتابی بیشتر از او روی خواهند گرداند و چه پرتگاهی ترسناک تر از مسئول و مدیر بدون پشتوانه مردمی.تمام اینها در تایید این این نیست که تمامی مدیران انتصابی را تایید می کنیم و شایسته ترین هستند و معتقدیم نیاز به تغییر و حتی ترمیم بیش از این احساس میشود تاوعده های دولت انقلابی محقق شود.

در آخر می بایست به حاج احمد محمدی زاده تبریک گفت از باب اینکه وارث کشتی شکسته ایست که ترمیم گرش را در یادها ماندگار خواهد نمود و چه بهتر اینکه همه فعالان فضای مجازی در کنار این ترمیم گر اعتماد و تصحیح گر افکار حضور داشته و در نهایت این پیروزی را با حضور تمامی احزاب،تفکر و توده ها جشن بگیریم.

به امید آن روز

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32067