کد خبر: 31936 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1401 - 08:12
رونمایی از برخی گزینه‌های سرمربیگری استقلال

نوای جنوب: در شرایطی که باشگاه استقلال در واکنش به پیام خداحافظی فرهاد مجیدی، اعلام کرده که تا ۲۴ ساعت آینده درباره درخواست جدایی مجیدی تصمیم نهایی خواهد گرفت، در بازار شایعات، از ۵ مربی به عنوان جانشین احتمالی فرهاد نام برده شده است.

نوای جنوب:اگر فرض بگیریم که جدایی مجیدی از استقلال قطعی شود، در بین گزینه‌های داخلی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی دو مربی‌ای هستند که بیشتر از بقیه به استقلال لینک شده‌اند و حتی گفته می‌شود تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با گل گهر مشروط بوده و بندی در این قرارداد وجود دارد که اگر او از استقلال پیشنهاد داشته باشد، مشکلی برای پیوستن به این تیم نخواهد داشت.

البته که این موضوع فعلا در حد شایعه است ضمن آنکه به نظر می‌رسد نکونام نسبت به قلعه‌نویی شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت استقلال داشته باشد.

در بین گزینه‌های خارجی هم نام سه مربی مطرح شده است. نفر اول کسی نیست جز آندره‌آ استراماچونی که در حال حاضر درگیر جنگ حقوقی با استقلال است و معلوم نیست امکان جدایی از الغرافه و بازگشت به استقلال را دارد یا نه.

رونمایی از برخی گزینه‌های سرمربیگری استقلال

از مامیچ به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جانشینی مجیدی نام برده شده است

به جز او، نام رزوان لوچسکو سرمربی اهل رومانی که سابقه قهرمانی در آسیا با الهلال را دارد، به عنوان جانشین احتمالی مجیدی در استقلال مطرح شده است. زوران مامیچ سرمربی اهل کشور کرواسی که سابقه سرمربیگری النصر و الهلال عربستان و العین امارات را دارد و دوران خوبی را در العین گذرانده، گزینه دیگر استقلال است و شایعه شده که او جای فرهاد مجیدی را روی نیمکت استقلال خواهد گرفت.

حالا باید منتظر ماند و دید کدام یک از این مربیانی که نامشان در فضای مجازی مطرح شده، جای مجیدی را روی نیمکت استقلال خواهند گرفت؟

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31936