کد خبر: 31710 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1401 - 23:53
قدردانی مدیریت شهری وحدتیه از یک پزشک

نوای جنوب:با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه از پزشک حاذق، نیکوکار و تلاشگر وحدتیه ای تجلیل، قدردانی و تکریم به عمل آمد. 





نوای جنوب: قدردانی و تجلیل از پزشک حاذق، نیکوکار و تلاشگر وحدتیه ای*

 

🌀◀️ با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه از پزشک حاذق، نیکوکار و تلاشگر وحدتیه ای تجلیل، قدردانی و تکریم به عمل آمد. 

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز یکشنبه اول خردادماه ودر محل مطب جناب آقای *دکتر غلامرضا مشایخی* صورت گرفت آقای مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه، سرکار خانم محمدیان نایب رئیس و آقای حق رو عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه حضور داشتند. 

 

🌀◀️ در ابتدای این نشست و آئین تجلیل، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن تشکر از وقت داده شده وبا اشاره به لزوم انجام عمل و ترویج فرهنگ قدردانی و قدرشناسی از فرهیختگان تلاشگر و بزرگان نیکوکار شهر طی سخنانی تصریح نمود: *دکتر مشایخی* سالهای مدیدی است که بزرگوارانه وبا روحیه ای جهادی مشغول طبابت و معالجه بیماران و شهروندان وحدتیه ای و مناطق اطراف هستند و در طول این سالها خادمی مردم و انجام عمل خیر و نیکوکارانه را افتخاری برای خویش دانسته اند. 

 

🌀◀️ شهردار وحدتیه ادامه داد: در همین راستا و به منظور توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر ضمن استماع پیشنهادات و ملاحظه طرح ها و ایده های بزرگان شهر در زمینه های گوناگون و بهره گیری از نظریات آقای *دکتر مشایخی* در نظر است جهت ارتقای سطح سلامت و شاخص های بهداشت ودرمان شهر در آینده مجتمع سلامت شهر وحدتیه طراحی و راه اندازی گردد تا گامی مهم در خدمت بی منت و صادقانه به مردم و شهروندان فهیم باشد.

 

🌀◀️ در ادامه خانم محمدیان و آقای علی حق رو نیز در سخنانی از مقام شامخ *دکتر مشایخی* و خدمات صادقانه و نیکوکارانه ایشان به مردم و همشهریان به نیکی یاد نمودند و مراتب تکریم و قدردانی خویش را از این همت عالی ابراز داشتند.

 

🌀◀️ سپس جناب آقای *دکتر غلامرضا مشایخی پزشک حاذق، خیّر و نیکوکار وحدتیه ای* نیز با تشکر از حسن توجه و اقدام فرهنگ ساز مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه در سخنانی خدمت به مردم و طبابت آلام ودردهای آنان را افتخاری برای خویش دانستند.*دکتر مشایخی* از پیشنهاد  ارائه شده استقبال و آمادگی خویش رابرای هرنوع همکاری ابراز داشتند. ایشان از لطف و محبت مسئولین شهر و شهروندان تشکر نمودند.

 

🌀◀️ در پایان این نشست نیز لوح تقدیر و سپاسنامه ای به رسم تکریم و تجلیل از خدمات ارزشمند ایشان تقدیم آقای *دکتر مشایخی* گردید.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/31710